Instagram-контент тепер у Google: як це вплине на бренди та маркетинг
17 Лип 2025, 12:44

Instagram-контент тепер у Google: як це вплине на бренди та маркетинг

Instagram анонсував, що з 10 липня 2025 року публічний контент професійних акаунтів буде автоматично індексуватись у Googlе. Це означає, що фото, відео, Reels і каруселі тепер зможуть з’являтися в органічній видачі пошуковика без переходу на сайт, просто за ключовими словами.

За даними досліджень, Іnstagram-контент з’являється у всіх топ-10 позиціях пошуку, з особливо високою частотою, починаючи з другої позиції, та абсолютним піком на четвертій. Це свідчить про те, що контент Instagram вже ефективно конкурує з традиційними вебсторінками в рейтингу пошуку.

Автоматичне індексування доступне для акаунтів користувачів 18+ і ввімкнене за замовчуванням. Його можна вимкнути вручну в налаштуваннях конфіденційності: Settings — Privacy — Allow public content to appear in search engine results.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Що це означає для брендів та маркетологів

  • Instagram став новим SEO-каналом. Ваша сторінка, пости й Alt-тексти можуть тепер ранжуватись у Google.
  • Потрібна SEO-оптимізація постів. Перший рядок підпису буде відображенням заголовка сторінки, а хештеги — ключовими словами.
  • Треба аналізувати трафік з Google. Instagram Insights буде показувати External sources, а Search Console — ключові слова та CTR.

Як оптимізувати Instagram під SEO-пошук

  • Створюйте контент з урахуванням ключових слів. Уникайте шаблонів, незрозумілих формулювань і додавайте релевантний контент на початку допису.
  • Використовуйте Alt-тексти. Їх видно у пошуковиках, тому створюйте описи з уточненням тематики й контексту.
  • Оптимізуйте біо. Вставте геолокацію, нішу, послуги — усе, що може потрапити в запит користувача.
  • Відстежуйте ефективність. Потрібно зв’язати аналітику Instagram та Search Console, щоб бачити повну картину.

Що врахувати

  • Особисті акаунти не індексуються. Лише публічні професійні.
  • Публічний пост — ваше диджитал-резюме. Якщо раніше щось було «лише для аудиторії Instagram», тепер це може потрапити до результатів пошуку.
  • Контент має бути багатофункціональним. Тепер потрібно враховувати одночасно два канали споживання — соцмережу та пошуковик.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео