Євген Клопотенко запустив власну продуктову лінійку та онлайн-магазин
06 Лис 2024, 11:42

Євген Клопотенко запустив власну продуктову лінійку та онлайн-магазин

Шеф-кухар і креативний підприємець Євген Клопотенко створив власну продуктову лінійку — бренд 100РОКІВ, а також онлайн-магазин українських продуктів 100ШОП. Головна місія проєктів — запропонувати українські, унікальні та зрозумілі продукти на щодень та підтримати локальних виробників. 

100РОКІВ представлений 20 товарними позиціями у 4 категоріях: борщові заправки, консервована квасоля, смажений горох та квасолевий хумус. Ще стільки ж позицій уже знаходяться в розробці. Серед них: соуси, суміші українських спецій, кондитерські вироби та напої. Усі ці продукти вироблені в Україні.

Продукцію бренду вже можна придбати в онлайн-магазині Євгена Клопотенка 100ШОП, в локальних мережах магазинів біля дому, а згодом в національних мережах супермаркетів.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Другий бізнес-проєкт Євгена Клопотека — онлайн-магазин 100ШОП продовжує ідею власної лінійки, втім в іншому форматі. Його місія забезпечення безперервного доступу українців до локальних продуктів та підтримку малих і середніх бізнесів, котрим важко пробитися на полиці великих супермаркетів.

Наразі в 100ШОП вже представлені товари від 40 українських брендів — соуси, напої, зернові, солодощі, спеції тощо.

За словами Євгена Клопотенка, вже у 2025 році онлайн-магазин стане повноцінним маркетплейсом, який у форматі онлайн-ринку об’єднає найбільшу кількість виробників українських унікальних продуктів в одному місці. Очікується, що на платформі буде представлено понад 2 тисячі товарних позицій від 150 українських виробників. 

Розкажіть друзям про новину