Prom розповів, як виглядає турбота про родину та котиків
09 Лип 2025, 13:47

Prom розповів, як виглядає турбота про родину та котиків

Prom запустив підписку на доставку «Для своїх», яка дозволяє платити один раз на місяць і отримувати безкоштовну доставку на будь-яку кількість замовлень. Кампанія створена, щоб  підвищити знання про сервіс і заохотити користувачів спробувати нову модель шопінгу з підпискою.

«Найбільший бар’єр для онлайн-покупок сьогодні — це дорога доставка. Іноді вона становить 20–30% від вартості самого замовлення. Щоб вирішити цю проблему, ми на Prom створили підписку на безкоштовну доставку — усього за 30 гривень на місяць. З нею можна замовляти скільки завгодно і до відділень Нової пошти, і до магазинів Rozetka. Щоб підтримати запуск цього продукту, ми вирішили зробити рекламну кампанію. Креативна агенція Taktika запропонувала кілька ідей, і ми обрали ту, яка найкраще підкреслює головну перевагу підписки — можливість замовляти багато і для різних потреб: для себе, для своїх рідних і , звісно ж, для домашніх улюбленців».  Катерина Герман, бренд-менеджерка Prom.

Над створенням креативної ідеї для кампанії працювала агенція Taktika.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

«Основою кампанії стала метафора турботи: якщо ти турбуєшся про своїх — замовляєш їм щось на Prom. І робиш це знову і знову, тому що маєш підписку. Кампанія обігрує повторюваність дій та ситуацій, які знайомі кожному — піклування про родину, друзів, домашніх улюбленців. Аби урізноманітнити сцени, ми зробили ролики візуально динамічними. Камера рухається всередині сцени, а всіх персонажів ми помістили у сетінги різних квартир». — Олександра Зіненко, креативна копірайтерка Taktika.

Кампанія відпрацювала 3 тижні і вже має перші позитивні результати: 

  • У перші 3 тижні додивленість роликів склала 60+%.
  • Ролик, на якому присутні коти, подивилися до кінця 80% глядачів.
  • +7% зростання наміру покупки серед тих, хто бачив кампанію.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео