Найпопулярніші матеріали тижня на MMR
10 Сер 2024, 11:00

Найпопулярніші матеріали тижня на MMR

Редакція MMR щотижня збирає найпопулярніші новини, інтерв’ю, звіти, колонки та події минулих робочих днів, на які варто звернути увагу. Добірку найпопулярніших матеріалів минулого тижня можна прочитати тут.

Новини тижня:

Порносайт запропонував французькому стрибуну з жердиною $250 000 за годинне вебкам-шоу

Сайт для дорослих розваг CamSoda запропонував французькому стрибуну з жердиною Ентоні Амміраті $250 000, щоб той показав свій «талант нижче пояса» на камеру.

У Львові відбудеться наймасштабніша дизайн-конференція

5 жовтня у Львові пройде «Дизаріум» — наймасштабніша всеукраїнська дизайн-конференція, яка об’єднає провідних українських та міжнародних дизайнерів. 

Apple презентувала функцію, схожу на клацання пальців Таноса

У бета-версіях iOS 18, iPadOS 18 і macOS Sequoia Apple представила нову функцію для браузера Safari під назвою Distraction Control.

У Туреччині заблокували доступ до Instagram

Туреччина заблокувала доступ до соціальної мережі Instagram, не вказавши причину і термін дії заборони, що також зробило недоступним мобільний застосунок платформи.

Креативи тижня:

Tiffany & Co. випустив «літак» вартістю $42 000

Хоча Tiffany & Co. найбільш відомий своїми ювелірними виробами з діамантами, ювелірний бренд також випускає Tiffany Airways.

Для телефонів та ноутбуків створили «пояс цнотливості»

Концепція поясу цнотливості існує вже багато століть, але його останнє втілення є безумовно сучасним. The Coach, застосунок для здоров’я, орієнтований на чоловічі проблеми, створив «пояс цнотливості» для телефону.

Українська організація з порятунку тварин випустила статтю, яка зникає на очах

Організація з порятунку тварин та довкілля UAnimals створила статтю, яка щезає під час прочитання.

alyona alyona захопила мережу новим хітом про український інтернет-магазин

Реперка alyona alyona представила новий хіт, створений у рамках співпраці з українським інтернет-магазином ROZETKA.

Сковорода — ухилянт, а Франко — невіглас: що було б, якби поети-класики мали соцмережі

Українська поетеса Дар’я Лісіч у своєму Instagram поділилася креативом, уявивши, що було б, якби українських поетів-класиків були соцмережі та як би їх хейтили у коментарях.

Heinz та Absolut перевипустили вірусний томатний соус з горілкою для пасти

Трохи більше року після того, як їхня несподівана колаборація підірвала Інтернет, Heinz та Absolut Vodka знову об’єдналися, щоб представити свій вірусний томатний соус споживачам по всьому світу.

Rihanna представила нову колекцію Savage x Fenty у сексуальній кампанії

Бренд Savage x Fenty випустив нову колекцію під назвою «Soft N’ Savage» з рекламною кампанією за участі самої Rihanna.

Бренд кавових напоїв найняв фітнес-мотиватора для боротьби з післяобіднім спадом активності

Бренд кавових напоїв Emmi Caffè Latte об’єднався з фітнес-мотиватором, щоб підбадьорити офісних працівників і підштовхнути їх до подолання жахливого післяобіднього спаду.

Бренд ласощів для котів запустив кримінальний подкаст про пограбування зоомагазину

Справжні кримінальні подкасти захоплюють слухачів розповідями та глибокими розслідуваннями, що спонукало бренд ласощів для котів Temptations запустити власний «справжній» кримінальний подкаст під назвою «Catch a Cat Burglar: Purry Duty».

Дослідження тижня:

Roshen, Sleeper та Frolov: які українські бренди найбільш відомі у світі

Незалежна організація Brand Ukraine провела дослідження, які українські бренди найбільш відомі у світі.

Експертні матеріали тижня:

Як правильно вимірювати та оцінювати ефективність бізнес-комунікацій: ключові думки експертів

Інсайти міжнародного саміту AMEC 2024 від Юлії Петрик, вітчизняна методологія світового рівня з вимірювання комунікацій від Дмитра Олтаржевського — у тезах розмови, організованої Сергієм Біденком.

Павло Мусін, [squád]: «Невелика компанія з прогнозованим оборотом в $600 000 на рік — серйозна заявка»
111

Павло Мусін, СЕО VFX Production studio [squád], рік тому ділився з MMR подробицями відкриття продакшн студії [squád]. Тоді стратегія роботи з клієнтами заключалася в лояльних пропозиціях із метою подальшої співпраці на постійній основі. Наразі [squád] святкує один рік.

Розкажіть друзям про новину