Трохи більше року після того, як їхня несподівана колаборація підірвала Інтернет, Heinz та Absolut Vodka знову об’єдналися, щоб представити свій вірусний томатний соус споживачам по всьому світу.
Обидва бренди дебютували з першою ітерацією томатного соусу з горілкою для пасти Heinz x Absolut ще у 2023 році. Після низки винахідливих, часом епатажних релізів, таких як «Hanch», «Tarchup» та «Wasabioli», компанія Heinz, очевидно, прагнула не зупинятися на досягнутому і продовжувала розвивати цю тенденцію.
Натхненний рецептом пасти з горілкою від Джіджі Хадід, який підкорив TikTok, соус, створений у співпраці з Absolut, здавався природним вибором.
Продукт одразу ж став сенсацією. Промо у соціальних мережах набрало понад 500 мільйонів показів, а баночки розійшлися за чотири дні. Оскільки спокусливі зображення продовжували поширюватися в Інтернеті, повернення було неминучим.
Heinz та Absolut оголосили про повернення соусу до супермаркетів Waitrose у Великій Британії. Очікується, що цієї осені він з’явиться в інших ритейл-мережах за ціною 2,50 фунтів стерлінгів за баночку. Наразі не повідомляється, чи можна очікувати його появу на міжнародних ринках.
«Будучи найбільш продаваним продуктом Heinz і соусом для пасти номер один на момент запуску, ми знали, що любителі пасти так само одержимі ним, як і ми, — сказав Кайо Фонтенеле, керівник відділу розвитку Kraft Heinz, в інтерв’ю виданню The Spirits Business. — Отримавши незліченну кількість повідомлень від шанувальників з усього світу, які запитували, як вони можуть отримати баночку, ми зрозуміли, що не можемо це ігнорувати. Тепер кожен може насолодитися ідеальною пастою з горілкою завдяки культовому поєднанню високоякісних томатів Heinz та преміальної горілки Absolut».