Бренд ласощів для котів запустив кримінальний подкаст про пограбування зоомагазину
06 Сер 2024, 11:37

Бренд ласощів для котів запустив кримінальний подкаст про пограбування зоомагазину

Справжні кримінальні подкасти захоплюють слухачів розповідями та глибокими розслідуваннями, що спонукало бренд ласощів для котів Temptations запустити власний «справжній» кримінальний подкаст під назвою «Catch a Cat Burglar: Purry Duty».

Пропонуючи захоплюючу суміш інтриги та таємниці, щоб утримати аудиторію в напрузі, другий сезон «Catch a Cat Burglar» розповідає історію пограбування зоомагазину та показує, як далеко коти зайдуть, щоб роздобути новий вологий корм для котів від Temptations.

У цьому сезоні Temptations запросили справжнього ентузіаста кримінальної тематики та актора Крістофера Мелоні, який вестиме подкаст і розбиратиме справу для слухачів. Це захоплююче прослуховування спонукає слухачів збирати докупи докази, такі як папуга, який не припиняє нявкати, котяча шерсть на місці злочину та показання свідків.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

06 Сер 2024, 11:37
Розкажіть друзям про новину

Ще новини за темою

Heineken переробив «Сам удома», щоб розповісти про самотність під час Різдва
Heineken переробив «Сам удома», щоб розповісти про самотність під час Різдва
Адам Драйвер перетворив відгуки клієнтів Amazon на театральні монологи
Адам Драйвер перетворив відгуки клієнтів Amazon на театральні монологи
Раян Рейнольдс випустив 30-хвилинну рекламу мобільного оператора
Раян Рейнольдс випустив 30-хвилинну рекламу мобільного оператора