Бренд кавових напоїв найняв фітнес-мотиватора для боротьби з післяобіднім спадом активності
06 Сер 2024, 16:54

Бренд кавових напоїв найняв фітнес-мотиватора для боротьби з післяобіднім спадом активності

Бренд кавових напоїв Emmi Caffè Latte об’єднався з легендою фітнесу Mr Motivator, щоб підбадьорити офісних працівників і підштовхнути їх до подолання жахливого післяобіднього спаду.

Дослідження, в якому взяли участь 1000 працівників, показало, що після обіду продуктивність різко падає, а середньостатистичний працівник втрачає концентрацію уваги о 14:12. Основними винуватцями цього є перебування за робочим столом цілий день (35%), тривалі робочі години (29%) та важкі обіди (23%).

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Emmi CAFFÈ LATTE UK (@ukcaffelatte)

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Щоб вирішити цю проблему, Mr Motivator провів жваву 15-хвилинну зарядку в манчестерській забудові Media City, заохочуючи працівників рухатися, щоб зарядитися енергією та мотивацією.

Дослідження підкреслює, як прості дії, такі як розтяжка або швидка прогулянка, можуть значно покращити настрій та продуктивність, що підкреслює важливість фізичної активності та корисних звичок для підтримки ефективності на робочому місці.

Представник Emmi CAFFE LATTE додав: «Mr Motivator — ідеальна людина для натхнення нації. Ми готові аплодувати досягненням нації, незалежно від того, наскільки вони великі чи малі, і це тренування, що підвищує рівень серотоніну, очевидно, допомогло людям вийти зі стану занепаду і виконати поставлені завдання».

06 Сер 2024, 16:54
Розкажіть друзям про новину

Ще новини за темою

Suzuki розповів, як його автомобіль виявився дешевшим за молодий шпинат
Suzuki розповів, як його автомобіль виявився дешевшим за молодий шпинат
Перший раз у 12 клас: як розробили бренд та комунікацію реформи старшої школи
Перший раз у 12 клас: як розробили бренд та комунікацію реформи старшої школи
Heineken переробив «Сам удома», щоб розповісти про самотність під час Різдва
Heineken переробив «Сам удома», щоб розповісти про самотність під час Різдва