Бренд кавових напоїв найняв фітнес-мотиватора для боротьби з післяобіднім спадом активності
06 Сер 2024, 16:54

Бренд кавових напоїв найняв фітнес-мотиватора для боротьби з післяобіднім спадом активності

Бренд кавових напоїв Emmi Caffè Latte об’єднався з легендою фітнесу Mr Motivator, щоб підбадьорити офісних працівників і підштовхнути їх до подолання жахливого післяобіднього спаду.

Дослідження, в якому взяли участь 1000 працівників, показало, що після обіду продуктивність різко падає, а середньостатистичний працівник втрачає концентрацію уваги о 14:12. Основними винуватцями цього є перебування за робочим столом цілий день (35%), тривалі робочі години (29%) та важкі обіди (23%).

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Emmi CAFFÈ LATTE UK (@ukcaffelatte)

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Щоб вирішити цю проблему, Mr Motivator провів жваву 15-хвилинну зарядку в манчестерській забудові Media City, заохочуючи працівників рухатися, щоб зарядитися енергією та мотивацією.

Дослідження підкреслює, як прості дії, такі як розтяжка або швидка прогулянка, можуть значно покращити настрій та продуктивність, що підкреслює важливість фізичної активності та корисних звичок для підтримки ефективності на робочому місці.

Представник Emmi CAFFE LATTE додав: «Mr Motivator — ідеальна людина для натхнення нації. Ми готові аплодувати досягненням нації, незалежно від того, наскільки вони великі чи малі, і це тренування, що підвищує рівень серотоніну, очевидно, допомогло людям вийти зі стану занепаду і виконати поставлені завдання».

06 Сер 2024, 16:54
Розкажіть друзям про новину

Ще новини за темою

Для геймерів створили крісла зі знеболювальним ефектом
Для геймерів створили крісла зі знеболювальним ефектом
«Надто брудно їсти руками»: як KFC креативно вирішила проблему з поїданням боулів
«Надто брудно їсти руками»: як KFC креативно вирішила проблему з поїданням боулів
Креатив без драми: як брендам і агенціям знаходити спільну мову в тендерах
Креатив без драми: як брендам і агенціям знаходити спільну мову в тендерах