Каннські леви-2025: володарі Гран-прі та українські переможці
20 Чер 2025, 16:00

Каннські леви-2025: володарі Гран-прі та українські переможці

Ось і завершився міжнародний фестиваль креативності «Каннські леви», на якому журі з усього світу обрало проривні, нестандартні ідеї, підходи і технології, які задають тенденції в розвитку культури, бізнесу і суспільства.

Редакція MMR пропонує добірку роликів, які отримали Гран-прі, а також переможні роботи з України.

Audio & Radio
  • Пивний бренд Budweiser за кампанію «One Second Ads» від агенції Africa Creative DDB.
Health & Wellness 
  • Бренд засобів на основі вазеліну Vaseline за кампанію «Vaseline Verified» від агенції Ogilvy Singapore.
Lions Health & United Nations Grand Prix for Good
Outdoor
  • Бренд шоколадних батончиків KitKat за кампанію «Crowd» від агенції VML Prague.
  • Агенції Paname 24, Auditoire, Double 2, OBO, Havas Paris та Havas Events за церемонію відкриття Олімпійських ігор-2024 у Парижі.
Pharma
  • Виробник лікарського засобу для корекції порушень ерекції в чоловіків Viagra за кампанію «Make Love Last — Bedroom» від агенції Ogilvy Shanghai.
Print & Publishing
  • Німецька мережа супермаркетів Penny за кампанію «Price Packs» від агенції Serviceplan Germany
Design
  • Американська Академія кінематографічних мистецтв і наук та служба допомоги людям із порушеннями слуху Chicago Hearing Society за кампанію «Caption with Intention» від агенції FCB Chicago.
Entertainment 
  • Автобренд Hyundai Motor Company за кампанію «Night Fishing» від агенції Innocean Seoul.
Entertainment for Gaming
  • E-commerce-платформа Mercado Livre за кампанію «Call of Discounts» від агенції GUT São Paulo.
Entertainment for Music
  • Музичний лейбл Rimas Music за кампанію «Tracking Bad Bunny» від агенції DDB Latina Puerto Rico.
Entertainment for Sport
  • Відеогра Clash of Clans за кампанію «Haaland Payback Time» від агенції David New York.
Film Craft
  • Австралійська телекомунікаційна компанія Telstra за кампанію «Telstra — Better On a Better Network» від агенції Bear Meets Eagle On Fire.
Industry Craft 
  • Застосунок для професіоналів та організацій охорони здоров’я Idomed за кампанію «Nigrum Corpus» від агенції Artplan São Paulo.
Digital Craft
  • Американська Академія кінематографічних мистецтв і наук та служба допомоги людям із порушеннями слуху Chicago Hearing Society за кампанію «Caption with Intention» від агенції FCB Chicago.
Creative B2B
  • Компанія з надання послуг хостингу та реєєстрації доменних імен GoDaddy за кампанію «B2B: Act Like You Know» від агенції Quality Meats.
Creative Data
  • Виробник побутової техніки Consul Appliances за кампанію «Efficient Way to Pay» від агенції DM9.
Direct
  • Фінансова компанія AXA за кампанію «AXA — Three words» від агенції Publicis Conseil.
Media
  • Бренд засобів особистої гігієни Dove за кампанію «Dove Real Beauty Redefined For The AI Era» від агенції Mindshare.
PR
  • Залізнична компанія Indian Railways за кампанію «Lucky Yatra» від агенції FCB India.
Social and Creator
  • Бренд засобів на основі вазеліну Vaseline за кампанію «Vaseline Verified» від агенції Ogilvy Singapore.
Creative Business Transformation
  • Фінансова компанія AXA за кампанію «AXA — Three words» від агенції Publicis Conseil.
Luxury 
  • Французький виробник товарів розкоші LVMH за кампанію «The Partnership That Changed Everything» від агенції Havas Play.
Brand Experience and Activation
  • Американська Академія кінематографічних мистецтв і наук та служба допомоги людям із порушеннями слуху Chicago Hearing Society за кампанію «Caption with Intention» від агенції FCB Chicago.
Creative Commerce
  • Американський бренд багаторазових ковзних канальних мішків і контейнерів для багаторазового використання Ziploc за кампанію «Preserved Promos» від агенції VML.
Creative Effectiveness 
  • Бренд побутової електроніки Apple за кампанію «Shot on iPhone» від агенції TBWA\MEDIA ARTS LAB.
Creative Strategy
  • Бренд засобів особистої гігієни Dove за кампанію «Real Beauty: How a Soap Brand Created a Global Self-Esteem Movement» від агенції Ogilvy UK.
Innovation
  • Музей Організації Об’єднаних Націй та музичний стримінговий сервіс Spotify за кампанію «Sounds Right» від агенції AKQA Copenhagen.
Film
  • Британський телеканал Channel 4 за кампанію «Paris Paralympics 2024: Considering What?» від агенції 4Creative.
  • Косметичний бренд L’Oreal Paris за кампанію «The Final Copy of Ilon Specht» від агенції McCann Paris.
Sustainable Development Goals
  • Бразильський бренд косметики NATURA за кампанію «The Amazon Greenventory» від агенції Africa Creative DDB.
Glass: The Lion for Change
  • Бренд засобів особистої гігієни Dove за кампанію «Real Beauty: How a Soap Brand Created a Global Self-Esteem Movement» від агенції Ogilvy UK.
Grand Prix for Good
Titanium
  • Фінансова компанія AXA за кампанію «AXA — Three words» від агенції Publicis Conseil.

Українські переможці Каннських левів

  • Креативна агенція Saatchi & Saatchi Ukraine за проєкт «Мед мінних полів», створений у співпраці з агропромисловою компанією Kernel та Міністерством закордонних справ України, отримала Золотого лева у категорії Sustainable Development Goals, а також Бронзового лева у категорії Creative Commerce.
  • Медіагрупа Starlight Media отримала Бронзового лева за кампанію для реаліті-шоу «Холостяк» за участі ветерана війни з інвалідністю Олександром Тереном у категорії Entertainment. Ключовим візуальним елементом став крупний план ніг пари, де протези чоловіка частково приховані офіційним взуттям. Яскравий контраст між його міцними чорними черевиками та її елегантними червоними туфлями на підборах символізував як відмінність, так і єдність, підкріплюючи повідомлення: кохання долає всі межі.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео