Бренд автополіролів Turtle Wax вважає, що коли ваш автомобіль блищить, ви почуваєтесь краще й хочете, щоб це помітили інші.
Саме тому Turtle Wax презентував оригінальну кампанію та комунікаційну платформу під назвою «You Are How You Car». Її головне послання — те, як ви дбаєте про свою автівку, відображає, як ви проявляєте себе у світі.
Кампанія переосмислює поняття «гордості за автомобіль», метафорично підкреслюючи приємні емоції від догляду за ним: чи то сяйво щойно начищеного кузова, чи спокій від чистоти у салоні, чи впевненість, із якою ви долаєте брудну дорогу у сезон дощів.
У такий спосіб «You Are How You Car» позиціює Turtle Wax як партнера, що допомагає водіям відчувати гордість, впевненість і захищеність щоразу, коли вони сідають за кермо.