Редакція MMR щотижня збирає для вас найпопулярніше — усе, що зачепило, здивувало й викликало обговорення. Новини, інтерв’ю, звіти, колонки та події минулих робочих днів, на які варто звернути увагу. Добірку найпопулярніших матеріалів минулого тижня можна прочитати тут.
Новини тижня:
Тролінг чи плагіат: як Фокстрот вирішив покепкувати з ROZETKA

Сумували за тролінгом брендів? А дарма. Бо Фокстрот і ROZETKA влаштували справжню маркетингову дуель.
Як захистити літніх людей від шахраїв: рингтони стали інструментом боротьби з аферистами

П’ять стильних треків, виконані у різних музичних стилях, розповідають про п’ять основних ознак інвестиційного шахрайства.
Девід Бекхем став головним редактором журналу про сільське життя

Девід Бекхем стане гостьовим редактором британського журналу Country Life.
Креативи тижня:
McDonald’s встановив «античну» мозаїку з фаст-фудом

McDonald’s запустив у Римі нову кампанію, яка викликала бурхливу реакцію у любителів історії.
Мистецтво як інструмент брендингу: Венера стала богинею соусу до пасти

Кампанія представила італійську богиню соусу для пасти, щоб показати, що Mutti — це більше, ніж консервовані томати преміум-класу.
Смак дитинства нульових: Milk Bar та monobank випустили шоколадні гривні

monobank та Milk Bar вирішили повернути солодкий артефакт з 2000-х і апгрейднути його.
Укрпошта потролила Вадима Олійника у TikTok через невиконану обіцянку

Обіцянки потрібно виконувати, особливо, якщо даєте їх публічно. В іншому випадку — будьте готові до тролінгу від Укрпошти.
Cointreau висміяв всюдисущість зіркових брендів текіли

Французький бренд апельсинового лікеру Cointreau знову об’єднався з відомою своєю зухвалістю Обрі Плазою для останньої еволюції своєї кампанії «MargaRight».
Як бути хорошим татом: IKEA представила інструкцію з батьківства

З нагоди Дня батька IKEA підтримала кожного тата, переосмислюючи один зі своїх найвідоміших бренд-символів — інструкцію зі збирання меблів.
KFC перетворив своє відерце на шикани Формули-1

Для кампанії використали унікальний дизайн і естетику відер KFC, які мають той самий графічний код, що й шикани F1, щоб запустити візуальне порівняння для шанувальників автоспорту.
Смак кохання з першого свайпу: Tinder випустив чипси

Застосунок для знайомств представив лімітовану серію чипсів, які відзначають статистику, згідно з якою кожні три секунди в застосунку починаються нові стосунки — приблизно стільки часу потрібно, щоб з’їсти один картопляний снек.
Як використати шкірки апельсинів: Loewe запропонував модне рішення

У рамках співпраці з постачальником перероблених волокон Pyratex та виробником тканин з побічних продуктів цитрусового соку Orange Fiber Loewe випустив футболку з тканини на основі апельсинових шкірок.
Добірка тижня:
Каннські леви-2025: добірка робіт фіналістів з України

Редакція MMR представляє добірку робіт українських фіналістів Каннських левів.
Експертні матеріали тижня:
Як зробити українське місто бажаними світовим брендом і чому це важливо

Влада Миколюк, засновниця PR-агенції PRoector, розповіла, як зробити українське місто бажаним світовим брендом — і чому це важливо.
Як працювати з інфлюенсерами у B2B: 5 уроків з кейсу міжнародної агрокомпанії

Марина Шаламова, стратег digital агенції VIVID, на прикладі кейсу для міжнародної агрокомпанії розповідає про те, як за допомогою нативного контенту на YouTube можна досягти глибокого залучення професійної аудиторії.