McDonald’s вшанував канадських фермерів та власників ранчо у серії картин
11 Лип 2024, 14:24

McDonald’s вшанував канадських фермерів та власників ранчо у серії картин

Цього року під час Калгарі стампід McDonald’s Canada прикрасив місто яскравою серією муралів, розписаних вручну, як данину поваги канадському сільському господарству та на честь майже 50 000 фермерів і власників ранчо, які роблять можливим існування цього закладу.

Калгарі стампід, відоме як «найбільше шоу на Землі» та «найбільше родео під відкритим небом», демонструє місцеве сільське господарство з 1800-х років.

Створена у партнерстві з агенцією Cossette, яскрава зовнішня кампанія включає серію картин із зображеннями фермерів, що прямують назустріч сяйву культових золотих арок McDonald’s на тлі пейзажу Калгарі.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Відзначаючи неоціненний внесок працівників сільського господарства, кампанія ставить кінне ранчо — символ невтомного канадського фермерства — в центр цієї данини McDonald’s, фіксуючи момент заходу сонця, коли вони їдуть у заслуженому сяйві ще одного важкого робочого дня.

Усі три мурали «Riding into the Golden Arches» можна буде побачити на зовнішніх носіях протягом усього періоду Калгарі стампід, з 1 по 14 липня 2024 року.

Розкажіть друзям про новину