Ролики у стилі ромкомів використали перші повідомлення реальних пар у Tinder
09 Лип 2024, 13:22

Ролики у стилі ромкомів використали перші повідомлення реальних пар у Tinder

Tinder став справжнім ромкомом в останній главі своєї глобальної кампанії під назвою «It Starts With a Swipe».

Оскільки бренд продовжує спроби завоювати аудиторію, яка розчарувалася в застосунках для знайомств, цього разу він хоче кинути виклик «неточним уявленням про те, як мають починатися романи, які можуть стати на заваді справжньому коханню і зв’язку».

Створені агентством Mischief @ No Fixed Address, три рекламні ролики натхненні першими повідомленнями реальних пар, які познайомилися у Tinder.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Ролик «Rescue» показав, як би виглядала перша взаємодія Саманти та Джона, якби вони спочатку зустрілися в реальному житті.

Ролик «Rain» показав зустрія Кейт і Лейн на квітковому полі посеред зливи, а одна з них ділиться деталями свого астрологічного гороскопу.

А в «Taxi» Даніель і Джон наштовхуються одне на одного, викликаючи одне й те саме жовте таксі.

З 8 липня реклама транслюватиметься по всьому світу на онлайн-платформах та диджитал стримінгових платформах.

Tinder також просуває цьогорічну літню серію Single Summer Series — заходів для самотніх людей, які відбуватимуться по всій країні.

Розкажіть друзям про новину