Tinder став справжнім ромкомом в останній главі своєї глобальної кампанії під назвою «It Starts With a Swipe».
Оскільки бренд продовжує спроби завоювати аудиторію, яка розчарувалася в застосунках для знайомств, цього разу він хоче кинути виклик «неточним уявленням про те, як мають починатися романи, які можуть стати на заваді справжньому коханню і зв’язку».
Створені агентством Mischief @ No Fixed Address, три рекламні ролики натхненні першими повідомленнями реальних пар, які познайомилися у Tinder.
Ролик «Rescue» показав, як би виглядала перша взаємодія Саманти та Джона, якби вони спочатку зустрілися в реальному житті.
Ролик «Rain» показав зустрія Кейт і Лейн на квітковому полі посеред зливи, а одна з них ділиться деталями свого астрологічного гороскопу.
А в «Taxi» Даніель і Джон наштовхуються одне на одного, викликаючи одне й те саме жовте таксі.
З 8 липня реклама транслюватиметься по всьому світу на онлайн-платформах та диджитал стримінгових платформах.
Tinder також просуває цьогорічну літню серію Single Summer Series — заходів для самотніх людей, які відбуватимуться по всій країні.