McDonald’s запустив вегетаріанське меню від Білла та Тома Каулітц з гурту Tokio Hotel
10 Тра 2024, 11:04

McDonald’s запустив вегетаріанське меню від Білла та Тома Каулітц з гурту Tokio Hotel

Меню «Famous Order», давно відоме в США, тепер впроваджується в McDonald’s у Німеччині. Всесвітньо відомі музиканти, близнюки Білл і Том Каулітц з рок-гурту Tokio Hotel, розробили власні унікальні меню вегетаріанського бургера МакПлент для цього запуску. Бургери МакПлент та нагетси МакПлент виробляються компанією Beyond Meat, що виробляє рослинні замінники м’яса.

Від 8 травня Білл і Том Каулітц представляють свої іменні меню в McDonald’s у Німеччині. Вони приєдналися до таких світових ікон, як Тревіс Скотт, Мерая Кері, Cardi B та BTS, які раніше представляли власні меню «Famous Order» у США. Близнюки стали кураторами меню, у тому числі їхніх різних варіацій бургерів.

Фірмовий вибір Білла включає в себе МакПлент Манго Чилі в поєднанні з картоплею фрі та ванільним молочним коктейлем, у який він залюбки занурює свою картоплю фрі. Тим часом Том віддає перевагу томатному грилю МакПлент Томат Гриль з шістьма вегетаріанськими нагетсами, кисло-солодким соусом і великою кока-колою.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Меню «Famous Order» користується величезним успіхом у США, і ми раді, що нам вдалося залучити Білла і Тома до нашої першої подібної кампанії в Німеччині — зірок, які є такими ж культовими в цій країні, як і наш бренд. Як і ми, вони залишаються актуальними для молодої цільової аудиторії протягом багатьох років, саме тому ця співпраця ідеально підходить для нас», — говорить Томаш Дебовскі, маркетинг-директор McDonald’s.

Білл і Том Каулітц прокоментували: «Як і більшість людей, McDonald’s був з нами все наше життя. Тож для нас стало здійсненням дитячої мрії, коли McDonald’s запитав нас, чи хочемо ми створити власні меню та бургери. Ми обидва хочемо все частіше відмовлятися від м’яса, тому ми хотіли створити меню, яке пропонувало б дійсно чудову альтернативу, зберігаючи при цьому унікальний смак Маку».

Розкажіть друзям про новину