На знак протесту проти постійної цензури реклами жіночого здоров’я, провайдер медичних послуг онлайн Wisp представив провокаційну кампанію зовнішньої реклами по всьому Нью-Йорку.
Кампанія під назвою «We Heart Healthy Vaginas» розміщує піксельні зображення жіночої анатомії із повідомленнями, що закликають перехожих «отримати вагінальний догляд швидше, ніж ця реклама пройде цензуру» по всьому району Сохо. Ідею та розробку кампанії розробила власна креативна команда Wisp.
Рішення про запуск цієї реклами з’явилося на тлі нещодавнього посилення цензури реклами жіночих медичних послуг у США. Так, у травні на Таймс-сквер було швидко знято рекламу печива для лактації Swehl, яке виробляє Моллі Баз, протягом 72 годин після її демонтрації.
«Вагінальне здоров’я має бути нормальною частиною нашого загального благополуччя, і кампанії Wisp завжди будуть відображати це, — сказала Дженні Дворк, віце-президентка з маркетингу Wisp. — Цензура, чи то в кампаніях поза домом, чи в соціальних мережах, ніколи не заважала нам підвищувати обізнаність про частину тіла, яка заслуговує на таку ж увагу, як і решта нашої анатомії. Ці кампанії та креативні підходи покликані нормалізувати розмову і вивести її на перший план, а не дозволити їй зникнути через перешкоди на дорогах».
Wisp, відомий своїми медичними онлайн послугами, що обслуговують переважно жінок віком від 18 років, пропонує комплексну допомогу при таких захворюваннях, як ІСШ, бактеріальний вагіноз та різноманітні проблеми сексуального здоров’я, зокрема герпес.
Використовуючи провокаційні зображення, пом’якшені освітніми повідомленнями, Wisp заявляє, що має на меті не лише відстоювати право на доступну та нецензуровану медичну інформацію, але й просувати програми з охорони здоров’я жінок у парадигмі, що склалася після закону Роу.