18 Кві 2022
Павло Даніман: «Моє завдання в компанії — займатися проблемними точками наших клієнтів»
15 Кві 2022
(Не) лише «військовий вісник»: який контент зараз потрібен? Думка експертів
15 Кві 2022
«Комунікації військового часу — це завжди комунікації, помножені на два»: тренди PR-галузі
14 Кві 2022
Петро Заставний про сайт зрадників України: ексклюзивне відеоінтерв’ю на MMR
13 Кві 2022
Літери Z та V в назвах брендів. Результати опитування
08 Кві 2022
Таргетована реклама бізнесів: варто чи ні? Думки експертів
07 Кві 2022
«Маркетинг моменту»: чи повинні бренди утримуватися від реклами під час кризових ситуацій
06 Кві 2022
5 порад про спілкування з іноземними клієнтами під час війни
06 Кві 2022
Як просувати український бізнес на міжнародні ринки?
06 Кві 2022
Як зміниться телевізійна картинка після перемоги: думка експертів
05 Кві 2022
Обрати нейтралітет не вийде: що чекає на бренди, що продовжують працювати в росії
05 Кві 2022
Як розпізнавати фейки серед суцільного потоку інформації про війну