10 Лют 2023, 16:26

«Гвардія Наступу», сонце, захист. Ретроспектива тижня з Романом Гурбановим

Як минув робочий тиждень та які плани на вихідні, розповідає Роман Гурбанов, співзасновник та креативний директор Taktika.

Як минув тиждень?

Цього тижня ми в Taktika залончили першу в нашому досвіді військову рекрутингову кампанію «Гвардія Наступу» для МВС України. Казав в одному інтерв’ю, що проєкти з державою зараз — це про супершвидкий, іноді виснажливий темп. Але я особисто після кожного запуску відчуваю, ніби напився якогось енергетику, на якому живу ще пару тижнів. 

Після кожного запуску відчуваю, ніби напився якогось енергетику, на якому живу ще пару тижнів. 

Є хорошій цифри — 17 тисяч заявок від кандидатів на вступ до бригад. Дуже багато позитивного фідбеку отримали просто від знайомих і колег по індустрії. Найцінніший тип фідбеку: «Побачив це в місті, подумав— класно, а виявляється, що це ви». Думаю, що ми дійсно досягли цілі, яку насамперед як перед креативниками ставили собі — зробити крок далі в тому, як може виглядати військова рекрутингова комунікація. 

Окрім цього, порадувало, що 3 з 5 робочих днів цього тижня були сонячними. Це дуже вчасно, бо загалом зараз відчуваю та бачу психологічну й фізичну втому в багатьох. Сподіваюся, трошки більше сонця нам всім надасть сильно більше енергії. 

Відкриття тижня

Із великого — що в суспільстві є запит на класні державні комунікації. І коли з’являється приклад такого, це всі помічають. Чисто по суб’єктивному відчуттю, коли ми раніше ще до Taktika робили державні проєкти в інших агентствах, було 50% схвалення, 50% критики за кожну дрібницю. Зараз, знову ж, чисто суб’єктивно, 80/20. Це дуже додає бажання робити більше і крутіше. Думаю, і державі теж. 

Із прикольного — ви знали, що в галереї IPhone можна зробити пошук по слову, і тобі покаже всі фото, на якому цей об’єкт є? Наприклад, вбийте “cat” чи “пиво”, і воно розпізнає всі твої фото з котами та пляшками. Звучить ніби дрібниця, але це ще один дзвіночок, що штучний інтелект вже отут поряд з нами, і треба потрошку вчитися його юзати.

З особистого — почав ходити в новий спортзал на заняття з тренером, який не дає спуску й не жаліє. Зрозумів, що поріг моїх фізичних можливостей розташований дуже сильно далі за думкою “ну все, я більше не можу”. Виявляється, що можу, і дуже легко. Тепер думаю, де я ще так штучно сам себе стримую. 

Що дістало за тиждень?

Нічого не дістало. Трохи психологічно втомився, як і багато хто в Україні. Бачу по стрічці в соцмережах, що на цьому фоні зросла кількість суперечок в інтернеті, взаємотоксичних підколів і просто контенту з суб’єктивними хмарними прогнозами. 

По ним [соцмережам] можна міряти суспільний настрій, але не робити висновки на майбутнє.

Учу себе помічати в цьому всьому тільки раціональні речі та не забувати, що в соцмережах ми всі частково зливаємо свій страх, тривогу, агресію. По ним можна міряти суспільний настрій, але не робити висновки на майбутнє. Іноді забував про це цього тижня. На щастя, маю друзів і близьких, які вміють зарядити позитивом.

Музика тижня

Дуже мало слухав музики цього тижня. Але останнім часом перевідкрив для себе Massive Attack. Раніше не дуже їх розумів. А зараз у Києві особисто для мене вайб, який дуже лягає під їхню музику. Подобається альбом “Protection”. Здається, він не найвідоміший у них. 

Написав це і подумав, що є якась гірка іронія в тому, що столиці під час війни пасує музика групи, що називається “Масивна атака” і конкретно альбом “Захист”. 

Що почитати?

Якщо по професійному контенту, то раджу підписатися на канал маркетинг-директора “Ковальска” Вови Соболева “Кров Маркдира”. Він там цього тижня виклав свіже дослідження агентства BBH по тому, як люди сприймають рекламу. Прочитав половину, планую сьогодні “добити”. 

Також рекомендую власникам агентств і креативних бізнесів підписатися на Twitter Rich Webster. Саме він себе представляє як власник дизайн-агентства зі щорічним оборотом $500 тис. Читаю його місяць. Щодня в дуже стислому форматі (1 твіт чи тред з декількох твітів) — він пише круті поради, як прайсити свою роботу, спілкуватися з клієнтами, налагоджувати операційну роботу в креативному бізнесі. 

Що подивитися?

Дуже рекомендую на Netfix документальний фільм “Stutz” від Джона Хілла. Він вийшов ще минулого року, але я тільки нещодавно до нього добрався. Це півторагодинне інтерв’ю, яке Джона бере у свого психотерапевта Філа Стаца. На початку автор фільму каже, що “твої методи змінили моє життя, і я хочу розповісти про них більшій кількості людей”. 

Насправді чогось революційного там не розповідають. Але “післясмак” у фільму такий, що ти залишок вечора після перегляду хочеш присвятити самому собі, своїм тривогам, своєму психологічному стану. Це, знову ж таки, у контексті нашої загальної психологічної втоми може бути корисний і в той самий час нескладний контент. 

Ваш топ-3 застосунків на телефоні

Мий приятель, засновник агентства iamidea, Арам Симонян порадив аппку для концентрації Forest. Це гейміфікований таймер по техніці «Помодоро». У тебе є віртуальній ліс. Коли ти починаєш виконувати таск, ти засікаєш таймер і саджаєш дерево. Якщо в процесі відволікся на соцмережі та прокрастинацію, дерево вмирає. За цей тиждень завдяки цьому Forest зробив декілька дрібних тасків, які до цього відкладав місяць. 

У мене такий взаємовиключний топ аппок — у ньому бореться концентрація та прокрастинація. 

Інші два — Instagram і Facebook. Бо цього тижня, знов таки, залончили «Гвардію Наступу». Постійно дивлюся на людьский фідбек. Тож у мене такий взаємовиключний топ аппок — у ньому бореться концентрація та прокрастинація. 

Плани на вихідні. Поради, куди піти

Гуляти, бо сподіваюся дуже на продовження сонця в Києві. Хочу сходити на виставку в Українському домі про обрядові маски та костюми з фільму «Памфір». Нічого про фільм не знаю, але через Instagram виглядає там все досить атмосферно. Тому, може, зустрінемося там.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео