16 Чер 2022
5 викликів для маркетингових команд при інтеграції в європейські ринки
15 Чер 2022
Місяць гордості: 20 вірусних відео в TikTok
14 Чер 2022
Каннські леви 2022: що очікують топи креативної індустрії від фестивалю
13 Чер 2022
Діджитал під час війни: короткий конспект лекції Оксани Коваль
13 Чер 2022
Воїн інформаційного фронту: як працюють соцмережі воєнного часу та чого чекати далі
10 Чер 2022
«Пухнасті друзі в кожен дім»: від серця — до хвостиків
09 Чер 2022
Як інфлюенсеру отримати міжнародне визнання: 10 важливих пунктів популярного блогу
08 Чер 2022
«Не всё так однозначно»: бліц-аналіз комунікації Марини Овсяннікової
08 Чер 2022
Від McDonald’s до Tinder: 4 кампанії на честь Місяця гордості
07 Чер 2022
Кращого часу для комунікації брендів із «широким» споживачем уже не буде
06 Чер 2022
Не була – була, не літала – літала. Історія бінарних, але хибних комунікацій співачки Alina Pash
03 Чер 2022
Світ змінився, а з ним — і маркетинг. Каннські леви втрачають актуальність?