26 Кві 2022
На Netflix з’явиться реклама. Що це означає для маркетологів, медійників та креативників
22 Кві 2022
Адаптація українських хітів під реалії війни: 10 пісень, 3 інтерпретації
21 Кві 2022
Сертифікація Meta Blueprint: як PPC-спеціалісту стати конкурентоспроможним на зарубіжних ринках праці
21 Кві 2022
Новий візуальний образ України: перша порція креативів
20 Кві 2022
«Доброго вечора, ми з України»: 18 вірусних відео в TikTok
19 Кві 2022
Інтеграція GA4, експертиза в B2B: які послуги українських маркетологів актуальні на західних ринках
18 Кві 2022
Павло Даніман: «Моє завдання в компанії — займатися проблемними точками наших клієнтів»
15 Кві 2022
(Не) лише «військовий вісник»: який контент зараз потрібен? Думка експертів
15 Кві 2022
«Комунікації військового часу — це завжди комунікації, помножені на два»: тренди PR-галузі
14 Кві 2022
Петро Заставний про сайт зрадників України: ексклюзивне відеоінтерв’ю на MMR
13 Кві 2022
Літери Z та V в назвах брендів. Результати опитування
08 Кві 2022
Таргетована реклама бізнесів: варто чи ні? Думки експертів