Недільна гра отримала дві «дози» Ісуса Христа, перша з яких відбулася в середині другої чверті гри, коли стрімкий вокал Патсі Клайн став фоном для 30-секундної реклами «He Gets Us», групи, що рекламувала себе як «рух, щоб знову познайомити людей з Ісусом із Біблії та Його приголомшливою любов’ю і прощенням».
«He Gets Us» показав два ролики в ефірі, заплативши 7 мільйонів доларів за 30 секунд (сумарна довжина двох роликів — 90 секунд — Прим.ред.).
У першому ролику група закликає глядачів «бути дітьми» під час відтворення нерухомих і рухомих зображень дітей, починаючи від возз’єднання після карантину й етикету у ванній кімнаті до спільних навушників у автобусі.
60-секундна реклама пізніше в грі перемежовувала образи гніву та ймовірного розколу, щоб рекламувати повідомлення про інклюзію.
Який фідбек отримала реклама?
30-секундна та 60-секундна реклама, яку показує «He Gets Us», посіла восьме та 15-те місця відповідно серед роликів Супербоулу в рейтингу реклами USA TODAY, який класифікує рекламу за рейтингом споживачів.
Ролики також викликали ажіотаж у соцмережах, а «Christian Super Bowl» стала однією з найпопулярніших тем у Twitter у понеділок вранці.
Що ж таке «He Gets Us»?
«He Gets Us» стверджує, що не є «лівою», «правою» чи будь-якою політичною організацією», а також не претендує на приналежність до певної конфесії. Група є некомерційною і дочірньою компанією Servant Foundation.
Що таке Servant Foundation?
Servant Foundation — некомерційна організація зі штату Канзас, яка повідомила про загальний дохід у 405 мільйонів доларів США за 2020 фінансовий рік. У 2018-2020 роках Servant Foundation пожертвувала понад 50 мільйонів доларів Alliance Defending Freedom, некомерційній організації, яка відома своєю боротьбою за права на аборти та закони про недискримінацію, повідомляє Lever News.
Юридичний центр Southern Poverty Law Center у 2016 році вніс Alliance Defending Freedom до групи ненависті до ЛГБТК, посилаючись на підтримку ADF криміналізації гомосексуальності та схвалення ув’язнення ЛГБТК осіб за секс за взаємною згодою.
Хто робить пожертви на «He Gets Us»?
Хоча донори групи здебільшого анонімні, значна фігура публічно визнала, що його родина була одним із найбільших спонсорів «He Gets Us». Засновник рітейлера Hobby Lobby і мільярдер Девід Грін повідомив ведучому ток-шоу Гленну Беку, що його родина допомагає фінансувати рекламу.
«Ви побачите «He Gets Us» на Суперкубку. Ми хочемо сказати — нас багато. Він нас розуміє. Він любить тих, кого ми ненавидимо. Я думаю, ми повинні повідомити про це громадськості та створити рух», — сказав Грін Беку.
Навіщо Ісусу потрібен PR?
Коротше кажучи, як і будь-кому іншому – щоб підвищити інтерес до бренду.
«Кампанія дуже добре підходить для нашої цільової аудиторії», — сказав представник кампанії «He Gets Us» Джейсон Вандерграунд Associated Press напередодні недільної гри. «Ми намагаємося донести це повідомлення до людей, які духовно відкриті, але скептично налаштовані».
Згідно з моделюванням за вересень 2022 року, Дослідницький центр Pew підрахував, що якщо християни у США продовжуватимуть залишати релігію такими темпами, як зараз, то кількість християн різного віку зменшиться з нинішніх 64% до «між трохи більше половини (54%) і понад однієї третини (35%) усіх американців до 2070 року».
Дослідження також оцінює, що якщо поточні тенденції збережуться, кількість тих, хто не вважає себе релігійним, зросте з нинішніх 30% до «десь між 34% і 52% населення США».