13 Чер 2022
Діджитал під час війни: короткий конспект лекції Оксани Коваль
13 Чер 2022
Воїн інформаційного фронту: як працюють соцмережі воєнного часу та чого чекати далі
10 Чер 2022
«Пухнасті друзі в кожен дім»: від серця — до хвостиків
09 Чер 2022
Як інфлюенсеру отримати міжнародне визнання: 10 важливих пунктів популярного блогу
08 Чер 2022
«Не всё так однозначно»: бліц-аналіз комунікації Марини Овсяннікової
08 Чер 2022
Від McDonald’s до Tinder: 4 кампанії на честь Місяця гордості
07 Чер 2022
Кращого часу для комунікації брендів із «широким» споживачем уже не буде
06 Чер 2022
Не була – була, не літала – літала. Історія бінарних, але хибних комунікацій співачки Alina Pash
03 Чер 2022
Світ змінився, а з ним — і маркетинг. Каннські леви втрачають актуальність?
02 Чер 2022
Телереклама оживає: які бренди вже запустили кампанії

27 Тра 2022
D&AD Awards 2022: хто отримав головну нагороду
27 Тра 2022
Контекст війни в рекламі під час війни: як не зашкваритися