23 Бер 2023
Колаборації держустанов та креативних агенцій: до чого тут Рос Геллер та «посібник із психології»?
22 Бер 2023
Експеримент за $20: як ChatGPT написав PR-стратегію для медичної лабораторії
21 Бер 2023
Шкідливі поради: як зробити невдалу ситуативну кампанію?
21 Бер 2023
Як App Inbox допомагає ритейлу збільшувати продажі: досвід Dnipro-M
20 Бер 2023
Засновники NAME PR: «Піарник проживає життя артиста або проєкту, який він веде»
17 Бер 2023
Шалена сосиска, go the extra mile, Оскар без Сміта. Ретроспектива тижня з Олександрою Коротковою
16 Бер 2023
Олеся Стойко, Havas PR Ukraine: «Пріоритетне завдання зараз — зберегти прибутковість бізнесу»
15 Бер 2023
Привіт, ChatGPT. Гудбай, Siri, Alexa та Google Assistant?
14 Бер 2023
Електронна комерція: 12 темних паттернів, що маніпулюють користувачами
10 Бер 2023
Як розмовляти з міжнародними партнерами: від США до Індії та Японії
10 Бер 2023
«Стоїцизм на кожен день», особистий простір, 4 віртуальні зали. Ретроспектива тижня з Катериною Аврамчук
09 Бер 2023
Як тримати команду в ресурсі під час війни: 4 поради