22 Лип 2021, 11:25

Вжух — і план перевиконано на 164 %: як digital-агентство GHACK анонсувало повернення Flint із соусами

Яка реклама не дратує користувачів, а навпаки, мотивує до покупок? Яскрава, ненав’язлива, показана в потрібний час у потрібному місці та правильним людям. Усі ці характеристики поєднує медійна реклама — статичні або динамічні повідомлення, які розміщуються на різних рекламних майданчиках. Якщо все зробити правильно, ця реклама не просто захопить увагу користувачів, а й переведе їх на ваш сайт для здійснення цільової дії.

Про те, як GHACK agency використали можливості медійної реклами для того, щоби представити нові сухарики ТМ «Flint» із соусом виробника найсмачніших снеків в Україні SnackProduction — читайте далі.

Про нас:

Якщо термін «гроуз хакінг» для вас незнайомий або ви не розумієте, чим він відрізняється від терміна «маркетинг», зараз пояснимо:

  • Хакер зростання фокусується на наступних можливостях зростання, тоді як маркетологи найчастіше аналізують поточну ситуацію з маркетингом та брендингом;
  • Хакер зростання використовує всю вирву, включаючи Утримання та Партнерство, тоді як більшість маркетологів фокусуються на Поінформованості та Залученні;
  • Хакер зростання постійно експериментує та висуває гіпотези: він перевіряє, які напрями працюють найкраще / мають найбільший потенціал;
  • Хакер зростання працює із даними;
  • Хакер зростання має більше технічних навичок, таких як програмування та автоматизація.

Про клієнта

Flint — пшенично-житні сухарики виробництва групи компаній Snack Production, які кожен із нас купував на перерві в школі або під час перерв між парами. А для нас це ще улюблений та постійний клієнт, з яким ми співпрацюємо з 2020 року.

Період проведення кампанії: 2 місяці

Для тих, хто не в темі, ми також підготували словник термінології — з ним розібратися, про що йдеться, буде легше:

  • CPM — ціна за тисячу показів;
  • viewability — це показник, який відстежує фактичну видимість рекламного оголошення для користувача. Ця метрика дозволяє рекламодавцю переконатися, що його банер не просто транслювався на майданчику, а користувач побачив його у видимій зоні;
  • охоплення цільової аудиторії — кількість представників цільової аудиторії, які в рамках кампанії мали контакт із рекламою задану кількість разів;
  • цільова аудиторія — потенційні клієнти продукту чи бізнесу;
  • цільові дії — бажані для компанії дії клієнтів.

Реалізація

Одна з технік Growth Hacking — вірусне поширення продукту за рахунок гейміфікації. Йдеться про надання користувачам можливості виконувати дію в ігровій атмосфері через використання ігрових елементів.

Для рекламної кампанії Flint ми розробили динамічні банера, а також інтерактивний лендинг із тестом, завдяки якому кожен користувач, який проходив його, міг відчути себе легендарною особистістю.

Щоби привернути увагу широкої аудиторії, ми розробили креативи для обраних майданчиків — це DV 360, YouTube, Instagram, Facebook, Google GDN та TikTok.

Це також необхідно тому, що на різних майданчиках користувачі поводяться по-різному. Об’єднує аудиторію, мабуть, лише те, що їхньою увагою критично складно заволодіти, тому контент має чіпляти за секунди.

Зазначимо, що під час кампанії ми наголошували на смартфонах, оскільки ними користується більша частина цільової аудиторії.

Один із наших креативів — інста-маска. Вона дозволяла буквально приміряти на себе образи одних із найпопулярніших особистостей на планеті (Королеви, Пірата, Поп-зірки, Рок-зірки та Ікони Стилю) та отримала вагомий відгук: до 1 млн охоплень.

Розмістити рекламу в TikTok — наше експериментальне рішення, бо на момент проведення рекламної кампанії із цим майданчиком ще ніхто не працював. У результаті ми охопили 5 млн користувачів і отримали 150 тис. кліків.

Результати

Найбільша нагорода для гроуз хакерів — перевиконати план і знайти точку зростання для компанії.

Покази рекламного креативу склали 77 629 083 разів, що становило на 164 % вище запланованого. При цьому середня частота показів склала 9 разів на користувача (тобто користувач бачив рекламу в середньому 9 разів на різних майданчиках).

Охоплення цільової аудиторії склало 8 113 149 користувачів, що на 109 % вище від запланованого. Нам вдалося досягти зниження планового CPM за рахунок тестування та варіантів оптимізації рекламних кампаній.

GHACK — наш партнер із багатьох проектів Flint. Наша мета — отримувати максимальне охоплення та знайомити споживачів із новинками 2021 року. І хлопці із цим чудово справляються. У них оптимальний план та найкращі показники.
команда SnackProduction

Висновки та поради

Нашій команді вдалося досягти такого результату завдяки тому, що ми завжди тримали руку на пульсі: регулярно стежили за планом, щотижня робили звіт щодо кампаній і швидко реагували в тих випадках, коли кампанія потребувала оптимізації.

Порада для тих, хто хоче досягти кратного зростання:

Не варто боятися нового та не довіряти незнайомим термінам. У сучасному світі та у світі найближчого майбутнього нового буде все більше, і завдання інтернет-маркетологів — «зламувати» нові ідеї та думати, як застосувати їх у своїй роботі, аби покращити результат. Саме це є основою growth hacking. Якщо ви націлені на результат, і вам потрібна digital-стратегія, медійна та контекстна реклама, таргетована реклама в соцмережах, SEO, якісний SMM або веб-аналітика, заповніть бриф.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео