Netflix, Airbnb, Apple: як бренди реагують на війну в Україні
03 Бер 2022, 16:04

Netflix, Airbnb, Apple: як бренди реагують на війну в Україні

Війна в Україні, наймасштабніша в Європі з часів Другої світової війни, викликала глобальну реакцію проти Росії та її союзника Білорусі, зокрема покарання, що включають жорсткі економічні санкції, відсторонення від більшості міжнародних спортивних заходів, обмеження на авіаперевезення та розірвання зв’язків з широким колом корпорацій. Видання Adweek збирає, як споживчі бренди, промислові групи та інші комерційні структури пропонують допомогу українським біженцям, відключаючи Росію від своїх послуг або іншим чином докладаючи зусилля, спрямовані на припинення конфлікту.

Netflix

Netflix призупинив усі майбутні російські проєкти та придбання. Це вплине на чотири оригінальні російські шоу, які стример планував.

Раніше цього тижня Netflix також підтвердив, що відмовиться від трансляції російського державного телебачення. Цей крок суперечить новому закону в країні, який вимагає, щоб стримінгові сервіси з понад 100 000 щоденних користувачів передавали 20 основних російських федеральних телеканалів, багато з яких транслюють кремлівську пропаганду.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

H&M

Модна група H&M призупиняє всі продажі в Росії, приєднуючись до зростаючого списку фешн компаній, які уникають країни, включаючи ASOS, Burberry і Boohoo. Шведський торговий бізнес (який також володіє & Other Stories, Arket, COS, Weekday, Monki і Cheap Monday) заявив, що приєднується до «всіх тих, хто по всьому світу закликає до миру».

Одяг та інші предмети першої необхідності роздрібний продавець дарує тим, хто цього потребує, а Фонд H&M зробив пожертви на допомогу Save the Children та Управління Верховного комісара ООН у справах біженців. Росія була шостим за величиною ринком H&M у 2021 році, принісши 4% продажів групи в четвертому кварталі року.

EA Sports

EA видалить збірну Росії та всі інші російські команди з FIFA 22 та пов’язаних з нею ігор. У заяві від 2 березня бізнес сказав: «EA Sports солідарна з українським народом і, як і багато голосів у всьому світі футболу, закликає до миру та припинення вторгнення в Україну». FIFA та UEFA вже відсторонили збірну Росії та клуби від усіх змагань.

EA — не єдиний ігровий бренд, який переоцінив свої відносини з російськими організаціями, інші розробники також вживають заходів.

L’Oréal

Французька компанія L’Oréal реалізує план гуманітарних дій з місцевими та міжнародними неурядовими організаціями, щоб підтримати зростаючу кількість біженців, які залишають Україну.

Бренд негайно пожертвує $1,1 млн через жіночий фонд L’Oréal, а також доставлятиме гігієнічні засоби біженцям, які прибули — компанія планує пожертвувати 300 000 продуктів протягом найближчих тижнів.

«Для тих працівників, які перетнули кордон з України, наші місцеві організації в сусідніх країнах запровадили механізми підтримки, щоб піклуватися про них та їхні сім’ї», — йдеться у повідомленні L’Oréal. «У сусідніх країнах ми розпочали програму волонтерства для працівників у відповідь на їхнє прохання висловити свою солідарність та допомогти полегшити ситуацію».

Vodafone UK, BT та Three

Великі телекомунікаційні компанії Vodafone UK, BT і Three відмовляються від плати за дзвінки в Україну та з України. Тепер користувачі можуть телефонувати в Україну безкоштовно. Плата за роумінг буде скасована для всіх клієнтів, які перебувають у країні.

Airbnb

Airbnb пропонує короткострокове житло 100 000 біженцям. 28 лютого співзасновник і генеральний директор Airbnb Браян Ческі оголосив, що служба оренди працює зі своїми хостами, щоб надати безкоштовне короткострокове житло 100 000 українським біженцям.

Apple

Apple припиняє співпрацю з Росією, обіцяючи гуманітарну підтримку. Один з найвідоміших світових брендів оголосив про «призупинення» бізнес-операцій в Росії. Цей крок включає зупинку експорту, призупинення Apple Pay.

«Ми глибоко стурбовані вторгненням Росії в Україну і підтримуємо всіх людей, які страждають внаслідок насильства», — йдеться в заяві Apple. «Ми підтримуємо гуманітарні зусилля, надаємо допомогу для розгортання кризи біженців і робимо все можливе, щоб підтримати наші команди в регіоні».

Apple також вилучила російські державні ЗМІ RT News і Sputnik News з App Store по всьому світу.

Розкажіть друзям про новину