Комунікація здорової команди у війну: 6 порад
31 Бер 2022, 12:58
PR

Комунікація здорової команди у війну: 6 порад

Від першого шоку війни вже всі трішки оговтались, більше того — люди починають повертатись до роботи. Виникають питання, як налаштувати в команді функцію бойового духу, як говорити про болюче та об’єднати колег. Поділюся шістьма найпростішими порадами, перевіреними на власному досвіді, які працюють.

1. Приберіть хаос у груповому чаті

Уже бачу, як ви думаєте, що груповий чат і хаос так само нероздільні, як російські гелікоптери та Чорнобаївка. Та все ж, давайте спробуємо. Якщо в чаті немає модератора — призначте його. Головна задача цієї людини — інформувати команду про новини з життя співробітників. Зараз багато працівників волонтерять, допомагають армії, пішли в ТРО та ЗСУ, але про них ніхто не знає, тому що самі вони про себе ніколи не напишуть. Модератор має збирати таку надихаючу інформацію та ділитись нею. У цьому йому допоможуть керівники та ейчари. Для людей це неймовірно важливо.

2. Не втрачайте зв’язок

Працівники не повинні знаходитись в інформаційному вакуумі та обмінюватись плітками-здогадками, що там керівництво, що роблять топи і т.п. Говоріть з підлеглими не розсилками, які надходять раз у місяць на пошту. Записуйте відеозвернення, коментуйте новини в тому ж чаті, діліться досягненнями та роботою команд, ДЯКУЙТЕ.

3. Турбуйтесь та спілкуйтесь

Не обов’язково бути комунікаційником чи ейчаром, щоб запитати у колег про їхні справи.

Не обов’язково бути комунікаційником чи ейчаром, щоб запитати у колег про їхні справи. Коли ти відчуваєш турботу від команди та керівника, то повернення до роботи не буде стресовим і вимушеним. Зараз кожне «Як ти?» дорівнює «Я люблю тебе, ти важливий для мене». Замість перегляду стрічки новин в сотий раз напишіть вашим колегам, поспілкуйтесь.

4. Пояснюйте як рідним

Зараз як ніколи важлива чесність. Через відсутність довірливої комунікації всередині організації виникають публічні скандали та непорозуміння. Бізнес звільняє людей, відправляє їх у вимушені відпустки, скорочує зарплати. Досить часто ці процеси супроводжуються одним формальним листом, який починається фразою «У зв’язку з повномасштабним вторгненням…». Ви говорите так вдома з рідними? От і відповідь. Поясніть їм відкрито про реальну ситуацію, не вуалюйте та не прикрашайте, якщо ви зробите це чесно — вас зрозуміють.

5. Запускайте внутрішні проєкти

Поговоріть з вашими ейчарами та запустіть спільні внутрішні комунікаційні проєкти. Нехай люди розкажуть як вони переживають війну, чим займаються, в яких умовах працюють. Вам може здатись, що це прості речі, які всі знають, але, повірте, ви прочитаєте такі історії, від яких стане соромно за цю думку. Ідей та форматів — безліч. Ми, наприклад, за цей місяць реалізували вже три таких проєкти та не зупиняємось далі. Зібрану інформацію можна використовувати і в соціальних медіа на ваших сторінках, адже бренд — це люди, і клієнтам цікаво, як ви зараз працюєте. 

6. Підтримуйте всіх своїх

Бачите, що команда розгублена і кожен сам за себе — терміново оновлюйте підхід.

За цей місяць я більше 100 разів у внутрішній комунікації писала «Тримаємось разом!». Майже під кожним повідомленням, дописом чи зверненням. І жодного разу не обезцінювала його сенс. Бо ми дійсно тримаємось завдяки підтримці один одного. Бачите, що команда розгублена і кожен сам за себе — терміново оновлюйте підхід. Почніть з цих порад, а далі довіртесь серцю.

Розкажіть друзям про новину