H&M, Skittles та інші: 5 найкращих кампаній до Місяця гордості
06 Чер 2025, 13:45

H&M, Skittles та інші: 5 найкращих кампаній до Місяця гордості

Місяць гордості, вперше визнаний у 1994 році як Місяць історії ЛГБТ, є святом ЛГБТКІА+-спільноти, яке сприяє підвищенню обізнаності, пропагує інклюзивність та вшановує любов у всіх її проявах.

Походження Місяця гордості бере свій початок від Стоунволлських бунтів у червні 1969 року, коли поліцейський рейд на гей-бар Стоунволл-інн у Мангеттені переріс у насильство. На відміну від попередніх рейдів, відвідувачі та мешканці району дали відсіч, що спричинило кілька протестів на захист прав геїв та рівності. Заворушення згуртували ЛГБТКІА+-спільноту та призвели до утворення численних організацій із захисту прав геїв. У річницю заворушень відбулися перші марші гей-прайду, які з часом стали щорічною загальнонаціональною подією.

Новина за темою
Місяць гордості: добірка логотипів від українських брендів

Сьогодні Місяць гордості — це свято, присвячене життю та досягненням ЛГБТКІА+-спільноти, а також важливе нагадування про тривалу боротьбу за їхні права та рівність. Протягом червня відбуваються різноманітні заходи та події, до участі в яких заохочуються люди з різних верств суспільства, щоб продемонструвати свою підтримку та солідарність.

Окрім представників ЛГБТКІА+ та їхніх союзників, у святкуванні Місяця гордості все частіше беруть участь корпорації, бренди та підприємства, які використовують свої платформи для демонстрації підтримки спільноти ЛГБТКІА+ та просування ідей інклюзивності та толерантності.

Пропонуємо вам 5 найкращих кампаній брендів, присвячених Місяцю гордості.

1. H&M «Beyond the Rainbow»

У 2021 році H&M запустив кампанію «Beyond the Rainbow» — інтерактивну та емоційну кампанію, яка ділилася історіями представників ЛГБТКІА+ та заохочувала людей ділитися власним досвідом. Сканувавши будь-який веселковий прапор, користувачі потрапляли на серію зворушливих та надихаючих історій від людей різного віку, статі та сексуальної орієнтації з усього світу. Кампанія була зосереджена на святкуванні права кожного бути собою.

Підтверджуючи свою прихильність до рівності, H&M також пожертвувала 100 000 доларів на кампанію «Free & Equal» Організації Об’єднаних Націй, яка була запущена в 2013 році з метою підвищення обізнаності та підтримки ЛГБТКІА+-спільноти.

2. Converse «Proud to Be»

Ця кампанія відзначала різноманітність і самовираження в ЛГБТКІА+-спільноті, з посланням про свободу і любов. Широка колекція продуктів на честь Прайду, створена співробітниками та союзниками ЛГБТКІА+, була зосереджена на інклюзивності та включала широкий асортимент силуетів і гендерно-нейтральних розмірів кросівок.

Бренд продумано співпрацював з інфлюенсерами, які є відомими членами та захисниками ЛГБТКІА+-спільноти.

3. LEGO «Everyone is Awesome»

У 2021 році LEGO визнала різноманітність своїх клієнтів та навколишнього світу, випустивши новий веселковий набір. Він був зосереджений на інклюзивності та містив 11 різних гендерно-нейтральних мініфігурок, кожна з яких мала індивідуальну зачіску та колір веселки.

У кампанії також були представлені матеріали від співробітників та шанувальників із ЛГБТКІА+-спільноти. Меттью Ештон, віцепрезидент з дизайну, був провідною фігурою протягом усієї кампанії. Спочатку він створив набір LEGO для свого робочого столу після переїзду в новий офіс. Але коли набір привернув увагу всередині компанії, він зрозумів, що це щось, чим варто поділитися.

«Початковою точкою для цього було моє відчуття, що ми, як суспільство, могли б робити більше, щоб виявляти підтримку один одному та цінувати наші відмінності. Будучи сам представником ЛГБТКІА+, я знав, що повинен виступити і зробити реальну заяву про любов та інклюзивність, а також поширити любов LEGO серед усіх, хто її потребує», — заявив Ештон.

І вони поділилися. Це не тільки принесло багато висвітлення в ЗМІ, продажів та залучення громадськості, але й навіть принесло бренду британську нагороду LGBT Award у 2022 році.

4. Skittles Pride Packs

Щороку під час Місяця гордості компанія Skittles прибирає кольори зі своїх цукерок із фруктовим смаком, роблячи їх сірими. Їхня мета? Привернути увагу до веселкового прапора і до того, наскільки нудним був би наш світ без усіх цих кольорів — це розумний спосіб відзначити різноманітність у нашому суспільстві та ЛГБТКІА+-спільноті.

Але в 2022 році вони пішли ще далі. Окрім підвищення обізнаності та підтримки спільноти, Skittles пожертвували 1 долар ЛГБТ-організації GLAAD за кожен проданий прайд-пакет з жувальними цукерками. Це паковання мало унікальну лімітовану серію дизайну, створену п’ятьма талановитими художниками з ЛГБТКІА+-спільноти.

Щоб посилити та висвітлити представників ЛГБТКІА+, вони також об’єдналися з онлайн-сервісом аудіокниг Audible, ведучим подкасту QUEERY Кемероном Еспозіто, GLAAD та художниками, щоб створити оригінальні історії та уривки з інших відповідних програм, доступних онлайн безкоштовно для громадськості через QR-код на упаковці та рекламних матеріалах.

5. Gillette «First Shave»

Бренд, безсумнівно, еволюціонував з моменту запуску свого слогану «Найкраще, що може отримати чоловік» понад 30 років тому. Сьогодні його кампанії спрямовані на те, щоб допомогти чоловікам бути більш впевненими та комфортними у своєму справжньому «я». Кампанія «First Shave» у 2019 році переосмислила поняття маскулінності, поділившись інтимною історією про перший досвід гоління молодого трансгендерного чоловіка разом зі своїм батьком.

Перше гоління Самсона є важливою віхою в його переході, а слова підтримки батька відображають його любов і прийняття того, ким став його син. Історію розповідає Самсон, а не бренд, що надає кампанії більшої аутентичності та допомагає їй резонувати і встановлювати зв’язок з людьми як всередині, так і поза трансгендерною спільнотою.

Розкажіть друзям про новину