День батька: 5 найкращих кампаній від брендів
13 Чер 2025, 13:21

День батька: 5 найкращих кампаній від брендів

У той час як бренди вже давно навчилися майстерно грати на емоціях у День матері, День батька залишається більш складною комунікаційною територією. Проте щороку з’являються кампанії, які ламають шаблони, переосмислюють образ тата і змушують переглянути, що значить бути батьком у сучасному світі.

Вони не завжди кажуть «люблю», але завжди поруч. Вони навчають нас їздити на велосипеді, тримати удар і не боятися помилок. Цьогоріч бренди по-новому подивилися на батьківство — чесно, зворушливо і без кліше.

Пропонуємо вам 5 найкращих кампаній до Дня батька.

Nutrafol

Бренд добавок для росту волосся Nutrafol зачіпає емоційну сторону випадіння волосся в кампанії до Дня батька під назвою «Dad Hair Portraits». Вона зосереджена на дітях, які малюють відверті портрети волосся своїх татів (або його відсутності).

У рамках кампанії креатори, співробітники Nutrafol та користувачі продукту діляться справжніми малюнками своїх дітей. Бренд також просуває розіграш до Дня батька, в якому 10 обраних робіт будуть професійно оформлені в рамку та подаровані разом із комплектом продуктів.

Natural Light

Natural Light, низькокалорійне світле пиво, яке варить компанія Anheuser-Busch, запросив зірку ситкому 90-х років Річарда Карна для презентації ToolBar — двофункціонального верстата, який перетворюється з робочого місця на чоловічу кімнату відпочинку після роботи, просто склавши його за допомогою технології підйомного ліжка.

Фанати можуть взяти участь у розіграші ToolBar, підписавшись на Natural Light в Instagram, Facebook або X і прокоментувавши публікацію до 15 червня. Якщо вони вважають за краще створити власний варіант, фанати можуть завантажити інструкцію з виготовлення ToolBar, опубліковану на вебсайті Natural Light.

Decked

Згідно із заявою Decked, майже дві третини американських татусів кажуть, що пропустили важливу подію або захід зі своїми дітьми через роботу. Тому постачальник систем зберігання для вантажівок оплачує 100 татусям один день на їхній вибір, щоб вони могли провести його зі своїми дітьми.

Люди можуть номінувати себе або татуся, який цього заслуговує, щоб отримати DTO (Dad Time Off, або «відпустку для татуся»).

Benton’s Bacon

Для татусів, які люблять бекон, Benton’s Bacon, коптильня з Теннессі, створила сушильні листи з насиченим ароматом, який прославив її бекон.

Бренд продає подарунковий набір лімітованого тиражу, що включає 10 вакуумно запакованих органічних сушильних листів, які були копчені в коптильні Benton’s, три паковання бекону Benton’s Bacon і футболку.

Smalls

Бренд кормів для котів Smalls заявляє: «Нам потрібно більше татусів-котів» у своїй кампанії до Дня батька, яка, згідно із заявою бренду, «покликана кинути виклик застарілим уявленням про маскулінність у час, коли ставки не можуть бути вищими».

Smalls пропонує новий зразок для наслідування — котячого татуся, щоб показати, що котячий спосіб мислення — співіснування замість контролю, любов замість агресії — може бути саме тим, чого зараз найбільше потребує маскулінність.

Розкажіть друзям про новину