З 4 квітня щотижня триває Марафон Креативної Практики. Це ініціатива команди CASES, соціальної мережі та EdTech-платформи для креативних індустрій, у межах якої фахівці креативних індустрій читають безплатні лекції на підтримку Збройних сил України за участі фонду «Повернись живим».
Задачі Марафону — з одного боку, підтримати людей, заохотити їх і далі працювати та не зупиняти свій розвиток попри війну, а з іншого — допомогти ЗСУ, волонтерам та всім, хто наближає перемогу України.
У цьому матеріалі команда Марафону зібрала добірку лекцій, присвячених маркетингу та створенню брендів. Зокрема, з лекцій можна дізнатися, як побудувати маркетингову стратегію для продукту, з чого має складатися платформа бренду і як змінилася поведінка споживачів через повномасштабну війну.
Як насправді працює бренд
Валентин Панюта, бренд-лідер Fedoriv Agency, розповів про те, як працює бренд, що впливає на рішення споживача під час покупки та на що варто робити акцент у маркетингу.
Бренд-система. Як працювати з цим поняттям та імплементувати в життя
Дар’я Кушнір, маркетологиня та менторка з побудови особистих брендів, розповіла у своїй лекції, як створити сильний бренд, а саме: як побудувати бренд-систему та чому вона є важливою, з чого має складатися платформа бренду та як визначати стратегію, позиціювання та tone of voice бренду.
Як цінності компанії вибудовують лояльність до продукту
Сергій Молдаховський, маркетинг-директор та член правління AUTO.RIA та DOM.RIA, розповів у своїй лекції, як цінності компанії допомагають будувати лояльність до продукту, якими мають бути комунікації, щоб бренд диференціювався від конкурентів і як креатив сприяє збільшенню частки компанії на ринку.
Маркетинг-стратегія продукту
Маркетинг — це завжди про людину та її потреби. Дмитро Кудінов, СЕО Inseed Marketing, розповів, як побудувати маркетингову стратегію продукту: розглянули різні перспективи маркетингу (4P бізнесу й 4С споживача), як знайти ключову цінність продукту для клієнта, і принципи побудови знання про продукт.
Маркетинг воєнного часу
Катерина Крючко, директорка зі стратегії в Havas Village Ukraine, розповіла у своїй лекції, чи потрібні брендам комунікації у воєнний час, як змінилася поведінка споживачів через повномасштабну війну і як підвищувати значущість бренду навіть у таких складних умовах.
Дивіться більше лекцій на YouTube-каналі Креативної Практики та на MEGOGO. І підтримуйте фонд «Повернись живим» ❤️