Як насправді працює бренд: 5 безплатних лекцій про маркетинг
25 Січ 2023, 13:30

Як насправді працює бренд: 5 безплатних лекцій про маркетинг

З 4 квітня щотижня триває Марафон Креативної Практики. Це ініціатива команди CASES, соціальної мережі та EdTech-платформи для креативних індустрій, у межах якої фахівці креативних індустрій читають безплатні лекції на підтримку Збройних сил України за участі фонду «Повернись живим». 

Задачі Марафону — з одного боку, підтримати людей, заохотити їх і далі працювати та не зупиняти свій розвиток попри війну, а з іншого — допомогти ЗСУ, волонтерам та всім, хто наближає перемогу України. 

У цьому матеріалі команда Марафону зібрала добірку лекцій, присвячених маркетингу та створенню брендів. Зокрема, з лекцій можна дізнатися, як побудувати маркетингову стратегію для продукту, з чого має складатися платформа бренду і як змінилася поведінка споживачів через повномасштабну війну. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Як насправді працює бренд 

Валентин Панюта, бренд-лідер Fedoriv Agency, розповів про те, як працює бренд, що впливає на рішення споживача під час покупки та на що варто робити акцент у маркетингу. 

Бренд-система. Як працювати з цим поняттям та імплементувати в життя

Дар’я Кушнір, маркетологиня та менторка з побудови особистих брендів, розповіла у своїй лекції, як створити сильний бренд, а саме: як побудувати бренд-систему та чому вона є важливою, з чого має складатися платформа бренду та як визначати стратегію, позиціювання та tone of voice бренду.

Як цінності компанії вибудовують лояльність до продукту

Сергій Молдаховський, маркетинг-директор та член правління AUTO.RIA та DOM.RIA, розповів у своїй лекції, як цінності компанії допомагають будувати лояльність до продукту, якими мають бути комунікації, щоб бренд диференціювався від конкурентів і як креатив сприяє збільшенню частки компанії на ринку.

Маркетинг-стратегія продукту

Маркетинг — це завжди про людину та її потреби. Дмитро Кудінов, СЕО Inseed Marketing, розповів, як побудувати маркетингову стратегію продукту: розглянули різні перспективи маркетингу (4P бізнесу й 4С споживача), як знайти ключову цінність продукту для клієнта, і принципи побудови знання про продукт.

Маркетинг воєнного часу

Катерина Крючко, директорка зі стратегії в Havas Village Ukraine, розповіла у своїй лекції, чи потрібні брендам комунікації у воєнний час, як змінилася поведінка споживачів через повномасштабну війну і як підвищувати значущість бренду навіть у таких складних умовах.

Дивіться більше лекцій на YouTube-каналі Креативної Практики та на MEGOGO. І підтримуйте фонд «Повернись живим» ❤️

Розкажіть друзям про новину