Як ефективно будувати особисті та бренд-комунікації: 5 безплатних лекцій
05 Січ 2023, 10:30
PR

Як ефективно будувати особисті та бренд-комунікації: 5 безплатних лекцій

З 4 квітня щотижня триває Марафон Креативної Практики. Це ініціатива команди CASES, соціальної мережі та EdTech-платформи для креативних індустрій, в межах якої фахівці креативних індустрій читають безплатні лекції на підтримку Збройних сил України за участі фонду «Повернись живим». 

Задачі Марафону — з одного боку, підтримати людей, заохотити їх і далі працювати та не зупиняти свій розвиток попри війну, а з іншого — допомогти ЗСУ, волонтерам та всім, хто наближає перемогу України.

У цьому матеріалі команда Марафону зібрала добірку лекцій про комунікації та PR. Лекції стануть в пригоді для професійного розвитку кожному, хто працює в галузі комунікації або має власний бренд і хоче навчитися керувати особистою та корпоративною репутацією. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Побудова бренду та управління репутацією 

Олена Дальська-Латошевіч, засновниця та керівний партнер PR-агенції PRaxis, керівник із PR та комунікацій у WhitePress Ukraine, засновниця PR-cпільноти PR RAZOM, присвятила свою лекцію управлінню репутацією та розповіла, що таке бренд, навіщо він потрібен і як його будувати, а також пояснила у чому різниця між репутацією та PR.

Ефективність у комунікаціях: як спланувати, реалізувати та зрозуміти, що все гаразд

Крістіна Банна, акаунт-директорка Newsfront PR Agency, розповіла про ефективність в комунікаціях: як спланувати, реалізувати та зрозуміти, що все гаразд.

Як формувати PR-стратегію

Анна Юдіна, PR-менеджерка в CodeIT, розповіла, як будувати PR-стратегію. З лекції можна дізнатися, як визначати цілі стратегії, працювати з цільовою аудиторією, розробляти позиціювання, а також про те, які існують канали та інструменти для поширення стратегії і як вимірювати її ефективність.

Global PR: як ефективно пітчити західні медіа

Орися Хім’як, менеджерка з комунікацій та PR в Respeecher і кураторка курсу «PR Basics» в Projector, розповіла у своїй лекції, як ефективно пітчити західні медіа й отримувати публікації в таких провідних ЗМІ, як Vanity Fair, Forbes та CNN. Фахівчиня поділилася своїми порадами про те, як правильно будувати комунікацію з журналістами та на прикладі власних кейсів пояснила, яким має бути вдалий PR-пітч.

Інформаційні атаки

Оксана Аккерман, засновниця PR buro Ackermann, присвятила свою лекцію протидії інформаційним атакам та розповіла, як слід на них реагувати, і які превентивні заходи допоможуть попередити атаку.

Дивіться більше лекцій на YouTube-каналі Креативної Практики та на MEGOGO. І підтримуйте фонд «Повернись живим» ❤️

Розкажіть друзям про новину