З 4 квітня щотижня триває Марафон Креативної Практики. Це ініціатива команди CASES, соціальної мережі та EdTech-платформи для креативних індустрій, в межах якої фахівці креативних індустрій читають безплатні лекції на підтримку Збройних сил України за участі фонду «Повернись живим».
Задачі Марафону — з одного боку, підтримати людей, заохотити їх і далі працювати та не зупиняти свій розвиток попри війну, а з іншого — допомогти ЗСУ, волонтерам та всім, хто наближає перемогу України.
У цьому матеріалі команда Марафону зібрала добірку лекцій про комунікації та PR. Лекції стануть в пригоді для професійного розвитку кожному, хто працює в галузі комунікації або має власний бренд і хоче навчитися керувати особистою та корпоративною репутацією.
Побудова бренду та управління репутацією
Олена Дальська-Латошевіч, засновниця та керівний партнер PR-агенції PRaxis, керівник із PR та комунікацій у WhitePress Ukraine, засновниця PR-cпільноти PR RAZOM, присвятила свою лекцію управлінню репутацією та розповіла, що таке бренд, навіщо він потрібен і як його будувати, а також пояснила у чому різниця між репутацією та PR.
Ефективність у комунікаціях: як спланувати, реалізувати та зрозуміти, що все гаразд
Крістіна Банна, акаунт-директорка Newsfront PR Agency, розповіла про ефективність в комунікаціях: як спланувати, реалізувати та зрозуміти, що все гаразд.
Як формувати PR-стратегію
Анна Юдіна, PR-менеджерка в CodeIT, розповіла, як будувати PR-стратегію. З лекції можна дізнатися, як визначати цілі стратегії, працювати з цільовою аудиторією, розробляти позиціювання, а також про те, які існують канали та інструменти для поширення стратегії і як вимірювати її ефективність.
Global PR: як ефективно пітчити західні медіа
Орися Хім’як, менеджерка з комунікацій та PR в Respeecher і кураторка курсу «PR Basics» в Projector, розповіла у своїй лекції, як ефективно пітчити західні медіа й отримувати публікації в таких провідних ЗМІ, як Vanity Fair, Forbes та CNN. Фахівчиня поділилася своїми порадами про те, як правильно будувати комунікацію з журналістами та на прикладі власних кейсів пояснила, яким має бути вдалий PR-пітч.
Інформаційні атаки
Оксана Аккерман, засновниця PR buro Ackermann, присвятила свою лекцію протидії інформаційним атакам та розповіла, як слід на них реагувати, і які превентивні заходи допоможуть попередити атаку.
Дивіться більше лекцій на YouTube-каналі Креативної Практики та на MEGOGO. І підтримуйте фонд «Повернись живим» ❤️