Селебріті vs. інфлюенсери: чому в рекламі до Супербоулу мало останніх
05 Січ 2023, 13:48

Селебріті vs. інфлюенсери: чому в рекламі до Супербоулу мало останніх

Бренди використовують інфлюенсерів для багатьох речей, але Супербоул «зарезервований» для традиційних селеб — це тенденція, яка, ймовірно, збережеться в 2023 році (Гру заплановано на 12 лютого 2023 року – Прим.ред.).

З того моменту, як чарівне чорне волосся Чарлі Д’Амеліо (танцівниця, тіктокерша — Прим.ред.) вперше промайнуло на екрані під час Супербоулу 2020 в рекламі хумусу Sabra, спостерігачі маркетингової індустрії не могли не замислитися: коли інфлюенсери в телевізійних роликах Великої Гри стануть нормою, а не винятком?

Деякі експерти вважали, що 2022 рік — рік, коли індустрія інфлюенс-маркетингу досягла 16 мільярдів доларів — принесе більше інфлюенсерів у рекламні ролики під час Гри. Але реклама 2022 року була досить традиційною, у ній знімалося багато знаменитостей, які починали свій шлях не з соціальних мереж. Лише один рекламний ролик показав інфлюенсерів: реклама Rakuten включала модних лідерів думок, які стоять за брендом Favorite Daughter.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

На думку багатьох інфлюенс-маркетологів, 2023 рік також не стане роком реклами інфлюенсерів на Супербоулі. Експерти кажуть, що це пов’язано з двома основними факторами: зростанням гонорарів інфлюенсерам та економічним спадом. Враховуючи це, більш імовірно, що шанувальники побачать інфлюенсерів у цифрових активаціях Великої Гри.

Економічні сили

Щодо того, що займає стільки ж маркетингового бюджету, скільки реклама під час Супербоулу, «бренди обережні, і вони хочуть обрати щось перевірене та справжнє, із чим їм комфортно», — каже Даніель Вайлі, генеральний директор і засновник інфлюенс-маркетингової агенції Sway Group. 

Бренди «захочуть робити те, що вони сприймають як безпечне», а інфлюенсери не належать до цієї категорії.

Вайлі також сказав, що вважає, що глядачі побачать більше «типових знаменитостей», які зніматимуться в рекламі. За її словами, бренди «захочуть робити те, що вони сприймають як безпечне», а інфлюенсери не належать до цієї категорії. Традиційні знаменитості вже давно є частиною Супербоулу — за останні 25 років приблизно третина реклами Великої Гри включала їх, згідно зі Sports Business Journal.

«Я вважаю, що Супербоул нічим не відрізняється від маркетингу в цілому — галузь надзвичайно боїться ризику», — сказала Кейлен Макнамара, старший віце-президент з нових бізнес-операцій VaynerX, яка керувала рекламою Sabra з Д’Амеліо в головній ролі.

«За будь-яких обставин, коли ми очікуємо фінансового спаду, маркетологи, як правило, дотримуються того, що перевірено й надійно, тому що вони хочуть отримати найбільшу рентабельність інвестицій за будь-яких коштів, що вони витратили», — зазначає Аннеліз Кемпбелл, генеральний директор і засновник інфлюенс-агентства CFG — яке активувало інфлюенсерів для брендів, зокрема Lifewtr, під час Супербоулу.

Вона додала, що для неї було б «дуже логічно», якщо бренди повернулися б до того, що, як вони знають, спрацювало в минулому, «а не робили б великі ставки та ризикували б чимось новим, що може не окупитися». Це особливо актуально, сказала вона, коли мить така дорога, як на Супербоулі.

Зростання гонорарів

У попередні роки існував фінансовий аргумент для розміщення в рекламі Супербоулу інфлюенсера, а не знаменитості: інфлюенсер, швидше за все, був би дешевшим. Але сьогодні, коли креатори підвищують гонорари, цей аргумент має меншу вагу.

Тіктокери «беруть стільки ж» за свої послуги, скільки й Дрю Беррімор.

Зараз Sway Group бачить, що ціни на інфлюенсерів «такі самі», як і на традиційних знаменитостей. Нещодавно, отримуючи ціни для клієнта від TikTok-інфлюенсерів, Вайлі сказав, що тіктокери «беруть стільки ж» за свої послуги, скільки й Дрю Беррімор.

«Коли ти збираєшся залучити когось дійсно впливого, це обов’язково не менша інвестиція, ніж у знаменитість», — каже Вайлі. Особливо, коли мова йде про «перших інфлюенсерів — тих ранніх тіктокерів», Вайлі припускає, що вони коштують «дорожче, ніж більшість знаменитостей зараз».

За словами Кемпбелла, бренди, які бажають залучити в рекламу Супербоул інфлюенсера, а не знаменитість, із метою скоротити витрати, можуть бути розчаровані.

Маркетинг-директор Instacart Лора Джонс налаштована на використання інфлюенсерів для цифрової активації в кулуарах Супербоулу. До Великої Гри 2022 року Instacart залучив 20 найкращих креаторів TikTok (таких як Джош Пек і Ноа Бек), щоб створити, за словами Джонс, «контент, який відзначав найкращі закуски Супербоулу». Instacart запропонував глядачам Супербоулу відтворити деякі з закусок вдома.

@instacart

Worst cooking video? More like the BEST cooking video @joshpeck! 👏

♬ original sound – Instacart

Джонс очікує, що більше брендів підуть за прикладом Instacart у 2023 році. Instacart отримав понад 150 мільйонів переглядів контенту в TikTok, що, за її словами, «перевищило кількість показів», яку бренд міг би отримати від 30-секундної ТВ-реклами під час Супербоулу. Згідно з її підрахунками, реклама принесла б Instacart близько 100 мільйонів переглядів.

Вікі МакРей, старший віце-президент із брендів, творчості та комунікацій у Rakuten — компанії, що купила рекламу на цьогорічому Супербоулі — також вважає, що ми побачимо багато діджитал-активацій з інфлюенсерами на Великій Грі. «Кожен прагне максимізувати свої інвестиції, наскільки це можливо», — сказала вона. «Отже, якщо ми збираємося інвестувати в Супербоул, ми маємо розуміти, що можемо зробити навколи Гри, щоб переконатися, що отримаємо максимальний ефект?».

Розкажіть друзям про новину