09 Кві 2024
«Ми з вами зустрічалися в Каннах»: як заручитися підтримкою світових кінофестивалів для вдалого маркетингу документального фільму
09 Кві 2024
Олена Дерев’янко: «Український піар вийшов на таку траєкторію розвитку, де нема, з кого брати приклад»
09 Кві 2024
«НАШІ ДІТИ» — це проєкт про ціннісний внесок у майбутнє України»: Михайло Шелемба, СЕО компаній «ДАТАГРУП» і Volia
08 Кві 2024
Дослідження, складові та інше: як розробити бренд платформу майбутнього
08 Кві 2024
Микола Давидюк: 6 ключових думок про комунікації від політолога
08 Кві 2024
Український бренд вітамінів Perla Helsa виходить на ринок Польщі в партнерстві з венчур білдером CLUST
05 Кві 2024
Фонтан Треві, захист стратегії, галушки. Ретроспектива тижня із Зоєю Лобод
05 Кві 2024
«Абетка харчування»: освітня програма, яка сприяє покращенню здоров’я дітей
05 Кві 2024
Диджитал спільноти чи соціальні мережі: досить будувати бренди на орендованій землі
04 Кві 2024
«Поруч, щоб допомагати»: соціальний проєкт Purina, спрямований на допомогу тваринам
04 Кві 2024
Стимул для розвитку: як бренд Kurator та фонд «МХП — Громаді» підтримали 10 бізнесів із галузі гостинності
03 Кві 2024
«Сміливість бути»: освітній проект з фінансової грамотності та основ підприємництва від БО «Фундація Кредо»