LinkedIn — це провідна світова бізнес-мережа, яка налічує 875 мільйонів користувачів. Для брендів, які хочуть охопити професійну мережу, посилити підтримку співробітників та позиціонувати себе як лідерів галузі перед цією величезною аудиторією, використання цієї платформи для бізнесу є надзвичайно важливим.
Але як ефективно просувати свій бізнес на LinkedIn після створення сторінки компанії? У статті зібрали 5 способів використання цієї соцмережі для бізнесу.
1. Інтелектуальне лідерство
LinkedIn дозволяє публікувати довгі тексти, які багато бізнес-лідерів використовують для формування репутації впливових інтелектуальних лідерів. Довгі тексти, якщо їх правильно використовувати, також можуть задовольнити алгоритм LinkedIn. Публікації, в яких ділиться знаннями, порадами або думками, мають більше шансів бути поміченими користувачами та людьми у вашій мережі.
Щоб опублікувати статтю, натисніть «Почати публікацію» або «Написати статтю» на головній сторінці LinkedIn. Ви можете публікувати з особистого облікового запису або зі сторінки компанії. Оскільки мета — розширити аудиторію вашого бізнесу, виберіть нову сторінку компанії.
Якщо керівник вашої команди вже публікує чудовий контент лідерства думок, ви навіть можете перепублікувати цей контент на сторінці компанії.
Платформа для публікації статей LinkedIn майже як власне програмне забезпечення для блогу. Вона дозволяє легко форматувати публікації, додавати зображення та відео, а також зберігати чернетки.
Просто пам’ятайте: якщо ваша мета — лідерство думок, вам потрібно дотримуватися її достатньо довго, щоб набрати обертів і зацікавити людей своєю роботою.
Особи, які приймають рішення в B2B, люблять контент про лідерство думок. Ці цінні потенційні клієнти кажуть, що готові платити більше, щоб працювати з компаніями, які публікують контент лідерства думок.
Кілька порад для досягнення успіху:
- Будьте послідовними. Це найважливіше для утримання поточних читачів і залучення нових. Визначтеся з графіком публікацій — щотижневим, двотижневим або щомісячним — і потім дотримуйтесь його.
- Будьте оригінальними. Не повторюйте існуючі статті з Інтернету. Займіть позицію, сформуйте думку і надайте вагомі аргументи на користь своєї точки зору. Не всі мають погоджуватися з вами. Якщо вони погоджуються, то це, ймовірно, не справжнє інтелектуальне лідерство.
- Напишіть один раз, просувайте вічно. Не забувайте ділитися і просувати свої старі публікації. Для вашого контенту все ще є місце — просто не забудьте поділитися ним більше ніж один раз.
2. Збільшення кількості потенційних клієнтів
Більшість людей на LinkedIn приймають бізнес-рішення для своїх компаній. Крім того, 40% маркетологів B2B погоджуються, що LinkedIn є найефективнішим каналом для залучення високоякісних потенційних клієнтів.
Це робить платформу чудовим способом привернути увагу існуючих клієнтів, генерувати потенційних і залучати людей до вашого каналу продажів.
3. Рекрутинг
Вакансії вже є популярним напрямком для користувачів LinkedIn. 52 мільйони людей щотижня шукають тут нову роботу. Ви можете розміщувати вакансії безкоштовно, і вони також відображаються на сторінці вашої компанії.
Платити за рекламу вакансій також може бути вигідно. Платні оголошення про вакансії отримують на 25% більше заявок, ніж нерекламовані оголошення.
LinkedIn має спеціальний обліковий запис для рекрутерів, який вже багато років є стандартом для спеціалістів з найму у всьому світі, а також тут є версія Lite, призначена для малих підприємств.
4. Підтримка співробітників
Вкладка «Моя компанія» в LinkedIn також дозволяє легко ділитися інформацією, призначеною тільки для співробітників, взаємодіяти з контентом членів команди та вимірювати підтримку співробітників.
По суті, цей канал полегшує співробітникам взаємодію з компанією та контентом один одного, що створює більш органічне охоплення для вашого бренду. Створивши вкладку «Моя компанія», співробітники на 60% частіше взаємодіють з публікаціями колег і в 14 разів частіше діляться контентом сторінки своєї організації.
5. Експериментуйте з різними форматами реклами
Є багато форматів реклами LinkedIn, з яких можна вибрати, зокрема:
- спонсоровані текстові оголошення;
- спонсоровані публікації (наприклад, «підсилення» існуючої публікації на сторінці);
- спонсоровані повідомлення (у вхідну пошту користувача LinkedIn);
- динамічні реклами, які можуть містити дані користувача, такі як ім’я, фото профілю та роботодавець;
- спонсоровані оголошення про вакансії;
- реклами з каруселлю фотографій.
Чотири з п’яти користувачів LinkedIn мають вплив на рішення про покупку, тому реклама може бути дуже успішною.