Редакція MMR щотижня збирає найпопулярніші новини, інтерв’ю, звіти, колонки та події минулих робочих днів, на які варто звернути увагу. Добірку найпопулярніших матеріалів минулого тижня можна прочитати тут.
Новини тижня:
Women in male fields: у TikTok з’явився тренд про токсичну поведінку чоловіків у стосунках
Тренд «Women in male fields» у TikTok став вірусним, проливаючи світло на реалії, з якими стикаються багато жінок під час побачень з чоловіками.
У швейцарський каплиці з’явився ШІ-Ісус
Каплиця Святого Петра в швейцарському місті Люцерн представила «Deus in machina», «експериментальну мистецьку інсталяцію», яка показує ШІ-версію Ісуса у сповідальні.
Minecraft відкриє власні парки розваг за мотивами гри
Minecraft уклав глобальну угоду з найбільшим оператором тематичних парків в Європі Merlin Entertainments про відкриття тематичних парків розваг за мотивами гри.
Solmar, Etnodim та інші: рейтинг українських брендів одягу
Forbes Ukraine опублікував рейтинг українських брендів одягу. До переліку потрапили виробники одягу зі списку Next250, кандидати, яких запропонували топменеджери шістьох мультибрендових магазинів та маркетплейсів, а також пʼятеро вітчизняних дизайнерів і стилістів.
Креативи тижня:
«Щедрик» став саундтреком різдвяної реклами Chanel
Chanel представив рекламний ролик різдвяної колекції макіяжу, саундтреком якого стала мелодія «Щедрик» українського композитора Миколи Леонтовича.
Чорна піца та рожевий багет: українська мережа супермаркетів додала кольору Чорній п’ятниці
Мережа супермаркетів «Сільпо» вирішила додати фарб Чорній п’ятниці, випустивши незвичну випічку — чорну піцу та рожевий багет.
Pizza Hut випустила томатне вино
Мережа піцерій Pizza Hut випустила лімітовану серію вина «Tomato Wine» — креативного поєднання стиглих томатів та ароматних трав.
Ruslan Baginskiy створив найбільшу шапку-біні для своєї зимової кампанії
Ruslan Baginskiy представив зимову кампанію на честь запуску дитячої мінібіні-шапки.
Miller Lite створив камін для розливу холодного пива
Miller Lite випустив YuleLager — «диджитал-камін із розливом пива, який пропонує шанувальникам новий спосіб насолодитися видовищами, звуками та чудовими смаковими ковтками святкового сезону».
KFC випустив колекцію одягу та аксесуарів для плюшевих іграшок
Build-A-Bear і KFC об’єднали зусилля, щоб створити колекцію нарядів та аксесуарів для плюшевих іграшок.
Добірка тижня:
Epica Awards 2024: добірка робіт фіналістів з України
Премія Epica Awards оголосила номінантів на перемогу в конкурсі 2024 року. MMR підготувало добірку робіт українських учасників, які увійшли до фіналу.
Дослідження тижня:
83% українців не планують покупок на Чорну пʼятницю у 2024 році: дослідження
Rakuten Viber провів опитування та дізнався, чи планують українці купувати більше або менше на Чорну пʼятницю, ніж торік, і що саме будуть купувати.
Експертні матеріали тижня:
«Основний меседж наших комунікацій — мілітаризація суспільства»: 12-та бригада «Азов» НГУ
В ексклюзивному інтерв’ю для MMR командир інфослужби 12-ої бригади «Азов» НГУ, Оксана Бондаренко, розповідає про свою команду, ключові меседжі, які бригада прагне донести до суспільства, виклики у військовому PR та як рекрутинг стає частиною масштабних інформаційних кампаній.
Релізи пісень, затори та реп. Ретроспектива тижня з Тіною Завадською
Тіна Завадська, співзасновниця та CEO креативної агенції NAME PR, розповіла MMR, що її дістало за тиждень, про свої відкриття та інсайти і те, без чого вона не уявляє свою роботу.
Як використати досвід руїнних барів Будапешту та закритої залізниці Нью-Йорка для відродження українських міст
Владислава Миколюк, засновниця PR-агенції PRoector, розповіла про артмаркетинг як шанс для прифронтових міст, а також про те, чому маркетинг + мистецтво = ефективний інструмент ревіталізації цілих міст і підйому економіки цілих країн.