Найпопулярніші матеріали тижня на MMR
23 Лис 2024, 11:00

Найпопулярніші матеріали тижня на MMR

Редакція MMR щотижня збирає найпопулярніші новини, інтерв’ю, звіти, колонки та події минулих робочих днів, на які варто звернути увагу. Добірку найпопулярніших матеріалів минулого тижня можна прочитати тут.

Новини тижня:

Зеленський в образі рожевого кролика з барабаном: користувачів соцмереж обурила карикатура The Times

Британська газета The Times опублікувала карикатуру на президента України Володимира Зеленського. На малюнку ведмідь, що символізує росію, руйнує кувалдою енергетичну систему України, а Зеленський в образі рожевого кролика б’є в барабан, на якому написано «План стійкості».

Відео з Джо Байденом, який «зник» у лісах Амазонії, стало вірусним у соцмережах

Відео з президентом США Джо Байденом, який нібито «блукає» в тропічних лісах Амазонії, спричинило хвилю мемів у соцмережах.

Креативи тижня:

Адам Драйвер перетворив відгуки клієнтів Amazon на театральні монологи

Amazon запустив святкову кампанію, у якій актор Адам Драйвер читає реальні відгуки, залишені клієнтами гіганта електронної комерції.

monobank випустив скін та аватар на честь виходу гри S.T.A.L.K.E.R. 2

На честь релізу гри S.T.A.L.K.E.R. 2 monobank випустив скін та аватар.

Український медіасервіс заколабився з виробником яєць

Виробник курячих яєць Ясенсвіт та український медіасервіс MEGOGO забрендували упаковку яєць, а також додали до кожної упаковки промокод на передплату від MEGOGO.

Чайка-Переключайка cтала героїнею нової кампанії українського мобільного оператора

Український мобільний опертор lifecell запустив нову рекламну кампанію, присвячену послузі перенесення номера. Її основний елемент — символічний персонаж Чайка-Переключайка, що уособлює свободу, мобільність та можливість трансформації.

«Моторошний антиутопічний кошмар»: глядачі розкритикували святкову рекламу Coca-Cola, створену ШІ

Цьогорічна реклама Coca-Cola «Holidays Are Coming», створена за допомогою ШІ, викликала дискусії.

Класичні силуети та леопардовий принт: Dolce & Gabbana та SKIMS представили спільну колекцію

Dolce & Gabbana та SKIMS оголосили про нову спільну колекцію. Остання колаборація об’єднала розкішну, максималістичну естетику D&G і фокус SKIMS на зручному та приємному дизайні.

Український медіасервіс та київська кондитерська створили десерт

Медіасервіс MEGOGO та кондитерська HONEY випустили лімітований десерт для підтримки голосування на премії MEGOGO MUSIC AWARDS від музичного каналу MEGOGO LIVE.

Jaguar представив ребрендинг

Британський виробник автомобілів класу «люкс» Jaguar представив ребрендинг. 

Анімаційний ролик, знятий на теплову камеру, показав наслідки потепління океанів

Всесвітній фонд природи привертає увагу до проблеми новим стоп-моушн роликом, повністю знятим тепловізійними камерами. 

Українська мережа супермаркетів та Ірена Карпа випустили казковий адвент-календар

Мережа супермаркетів «Сільпо» разом з письменницею Іреною Карпою створили різдвяний адвент-календар.

Дослідження тижня:

Першість месенджерів та контент зі стримінгових платформ: дослідження медіаспоживання українців

Значні зміни в популярності каналів та типів контенту продемонструвало нове дослідження медіаспоживання серед українців, проведене Gradus Research у жовтні 2024 року. 

Експертні матеріали тижня:

Нові підходи від Google: як оптимізувати управління рекламними кабінетами

Ірина Балашова, СЕО iProspect Ukraine, яка стала учасницею цього заходу, поділилася ключовими висновками директорки департаменту Global AI Search Ads в Google Рейчел Авт Мельгаард про те, як змінились пошукові запити та яку роль відіграє АІ.

Агенція, зйомки та баня. Ретроспектива тижня з Олегом Свищем

Олег Свищ, Co-Founder & Creative Director агенції idealers та учасник відомого українського гурту Badstreet boys, розповів MMR, як минув його робочий тиждень, які найцікавіші інсайти були винесені за цей час та поділився планами на вихідні.

Розкажіть друзям про новину