Forbes Ukraine опублікував рейтинг українських брендів одягу.
До переліку потрапили виробники одягу зі списку Next250, кандидати, яких запропонували топменеджери шістьох мультибрендових магазинів та маркетплейсів, а також пʼятеро вітчизняних дизайнерів і стилістів.
До списку не потрапили виробництва, які шиють одяг на замовлення для українських і закордонних брендів, холдинги, виробники взуття, спідньої білизни, мілітарі-, туристичного і весільного одягу. Не враховані компанії, які не надали фінансові показники і щодо яких редакція Forbes Ukraine не змогла верифікувати виторг у відкритих джерелах.
Топ-15 українських виробників одягу за версією Forbes Ukraine виглядає наступним чином:
Бренд | Виторг за 2023 рік | Виторг за 6 місяців 2024 року |
1. Goldi | 874,3 млн грн | 488 млн грн |
2. Solmar | 333 млн грн | 190 млн грн |
3. Stimma | 300 млн грн | 180 млн грн |
4. One By One | 229 млн грн | 195 млн грн |
5. Rikky Hype | 220 млн грн | 134 млн грн |
6. COOSH | 150 млн грн | 100 млн грн |
7. Etnodim | 115 млн грн | 85 млн грн |
8. Promin | 125 млн грн | 68 млн грн |
9. MustHаve | 110 млн грн | 69 млн грн |
10. Gepur | 100 млн грн | 62 млн грн |
11. Cabanchi | 77,4 млн грн | 30,7 млн грн |
12. Romashka | 75 млн грн | 45 млн грн |
13. W8less | 65 млн грн | 40 млн грн |
14. THE LACE | 60 млн грн | 33 млн грн |
15. JUL | 46 млн грн | 30 млн грн |