Редакція MMR щотижня збирає найпопулярніші новини, інтерв’ю, звіти, колонки та події минулих робочих днів, на які варто звернути увагу. Добірку найпопулярніших матеріалів минулого тижня можна прочитати тут.
Новини тижня:
Effie Awards Ukraine 2024 оголосила своїх переможців

29 листопада на церемонії нагородження переможців Effie Awards Ukraine 2024 були оголошені найефективніші кампанії у сфері маркетингових комунікацій в Україні.
Best Marketing Teams 2024: рейтинг найкращих маркетингових команд України

Всеукраїнська рекламна коаліція та дослідницька компанія Factum Group Ukraine оголосили найкращі маркетингові команди України 2024 року у рамках церемонії нагородження Effie Awards Ukraine 2024.
TikTok заборонив використання б’юті-фільтрів для підлітків

TikTok встановив вікові обмеження для деяких своїх б’юті-фільтрів, щоб усунути занепокоєння щодо їхнього впливу на психічне здоров’я підлітків-користувачів.
Благодійна організація із забезпечення українських артилеристів створила свій аудіобренд

Благодійна організація «Реактивна Пошта», яка опікується потребами українських ракетних військ і артилерії, разом із аудіоагенцією VP Production створила власний аудіобренд.
Instagram дозволив створювати псевдоніми для інших користувачів

Instagram представив нову функцію, яка дозволяє давати собі та іншим користувачам псевдоніми у чатах.
Креативи тижня:
KFC випустив власну версію «Jingle Bells»

KFC представив свою версію «Jingle Bells», особливість якого полягає у тому, що він науково розроблений, щоб ідеально поєднуватися з насиченим смаком курки з пармезаном і трюфелем.
monobank та український ювелірний бренд створили колекцію золотих та срібних монокарток

Ювелірний бренд Guzema Fine Jewelry та monobank презентували ексклюзивну колаборацію.
У центрі столиці з’явився «Ключ Києва»

До Міжнародного дня людей з інвалідністю у Києві біля Золотих Воріт відкрили інсталяцію «Ключ Києва». Її мета — привернути увагу до інклюзивності міста.
Український телеканал випустив ролик-маніфест на підтримку людей з інвалідністю і ментальними порушеннями

Телеканал «1+1 Україна» запустив соціально-інформаційну кампанію «Дай добра мені, людині». Основа кампанії — ролик-маніфест з ведучими «Сніданку з 1+1» Людмилою Барбір і Єгором Гордєєвим та 5 героями, людьми з інвалідністю, ментальними порушеннями.
IKEA відкрила попап на честь своєї блакитної сумки

IKEA відкрила у Лондоні попап-магазин, присвячений знаменитій блакитній сумці FRAKTA.
UAnimals відкрив крамницю непотрібних речей

У крамниці під назвою «Дуже хотілося» можна придбати віртуальні товари, яких люди спершу дуже прагнуть, а потім так і не використовують.
У Києві з’явилася інсталяція, присвячена незламності українського телекому

У центрі Києва, на Подолі, встановили інсталяцію «I’m Fine» — артоб’єкт, що поєднує артефакти війни, зокрема пошкоджене телекомунікаційне обладнання, яке було зруйновано внаслідок повномасштабної війни.
Різдвяний ролик Vodafone відзначив еволюцію мобільного зв’язку

Vodafone випустив різдвяну рекламу, яка переносить глядачів у часі від появи мобільного зв’язку до сьогодення.
Добірка тижня:
Чорна п’ятниця: добірка креативів від українських брендів

Редакція MMR пропонує вам добірку креативів та роликів від українських брендів до Чорної п’ятниці.
Дослідження тижня:
Світові витрати у святковий сезон 2024 року сягнуть $240,8 млрд: дослідження

Агенція digital-маркетингу Inweb зібрала аналітику та тренди, які допоможуть бізнесу орієнтуватися у святковому періоді та адаптувати глобальні підходи до українських реалій.
Експертні матеріали тижня:
Юзабіліті сайтів краси: як підвищити KPI за допомогою аналізу поведінки користувачів

Денис Студеніков, COO and Head of UX/UI Department агенції Турум-бурум, поділився результатами дослідження UX/UI/CRO, яке аналізує поведінку користувачів на різних етапах онлайн-шляху — від пошуку товару до оформлення замовлення — і показує, як оптимізація сайтів у ніші краси підвищує конверсії та покращує користувацький досвід.