Найпопулярніші матеріали тижня на MMR
30 Лис 2024, 11:00

Найпопулярніші матеріали тижня на MMR

Редакція MMR щотижня збирає найпопулярніші новини, інтерв’ю, звіти, колонки та події минулих робочих днів, на які варто звернути увагу. Добірку найпопулярніших матеріалів минулого тижня можна прочитати тут.

Новини тижня:

Women in male fields: у TikTok з’явився тренд про токсичну поведінку чоловіків у стосунках

Тренд «Women in male fields» у TikTok став вірусним, проливаючи світло на реалії, з якими стикаються багато жінок під час побачень з чоловіками.

У швейцарський каплиці з’явився ШІ-Ісус

Каплиця Святого Петра в швейцарському місті Люцерн представила «Deus in machina», «експериментальну мистецьку інсталяцію», яка показує ШІ-версію Ісуса у сповідальні.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Minecraft відкриє власні парки розваг за мотивами гри

Minecraft уклав глобальну угоду з найбільшим оператором тематичних парків в Європі Merlin Entertainments про відкриття тематичних парків розваг за мотивами гри.

Solmar, Etnodim та інші: рейтинг українських брендів одягу

Forbes Ukraine опублікував рейтинг українських брендів одягу. До переліку потрапили виробники одягу зі списку Next250, кандидати, яких запропонували топменеджери шістьох мультибрендових магазинів та маркетплейсів, а також пʼятеро вітчизняних дизайнерів і стилістів.

Креативи тижня:

«Щедрик» став саундтреком різдвяної реклами Chanel

Chanel представив рекламний ролик різдвяної колекції макіяжу, саундтреком якого стала мелодія «Щедрик» українського композитора Миколи Леонтовича. 

Чорна піца та рожевий багет: українська мережа супермаркетів додала кольору Чорній п’ятниці

Мережа супермаркетів «Сільпо» вирішила додати фарб Чорній п’ятниці, випустивши незвичну випічку — чорну піцу та рожевий багет.

Pizza Hut випустила томатне вино

Мережа піцерій Pizza Hut випустила лімітовану серію вина «Tomato Wine» — креативного поєднання стиглих томатів та ароматних трав.

Ruslan Baginskiy створив найбільшу шапку-біні для своєї зимової кампанії

Ruslan Baginskiy представив зимову кампанію на честь запуску дитячої мінібіні-шапки.

Miller Lite створив камін для розливу холодного пива

Miller Lite випустив YuleLager — «диджитал-камін із розливом пива, який пропонує шанувальникам новий спосіб насолодитися видовищами, звуками та чудовими смаковими ковтками святкового сезону».

KFC випустив колекцію одягу та аксесуарів для плюшевих іграшок

Build-A-Bear і KFC об’єднали зусилля, щоб створити колекцію нарядів та аксесуарів для плюшевих іграшок.

Добірка тижня:

Epica Awards 2024: добірка робіт фіналістів з України

Премія Epica Awards оголосила номінантів на перемогу в конкурсі 2024 року. MMR підготувало добірку робіт українських учасників, які увійшли до фіналу.

Дослідження тижня:

83% українців не планують покупок на Чорну пʼятницю у 2024 році: дослідження

Rakuten Viber провів опитування та дізнався, чи планують українці купувати більше або менше на Чорну пʼятницю, ніж торік, і що саме будуть купувати.

Експертні матеріали тижня:

«Основний меседж наших комунікацій — мілітаризація суспільства»: 12-та бригада «Азов» НГУ

В ексклюзивному інтерв’ю для MMR командир інфослужби 12-ої бригади «Азов» НГУ, Оксана Бондаренко, розповідає про свою команду, ключові меседжі, які бригада прагне донести до суспільства, виклики у військовому PR та як рекрутинг стає частиною масштабних інформаційних кампаній.

Релізи пісень, затори та реп. Ретроспектива тижня з Тіною Завадською

Тіна Завадська, співзасновниця та CEO креативної агенції NAME PR, розповіла MMR, що її дістало за тиждень, про свої відкриття та інсайти і те, без чого вона не уявляє свою роботу.

Як використати досвід руїнних барів Будапешту та закритої залізниці Нью-Йорка для відродження українських міст

Владислава Миколюк, засновниця PR-агенції PRoector, розповіла про артмаркетинг як шанс для прифронтових міст, а також про те, чому маркетинг + мистецтво = ефективний інструмент ревіталізації цілих міст і підйому економіки цілих країн.

Розкажіть друзям про новину