monobank та український ювелірний бренд створили колекцію золотих та срібних монокарток
03 Гру 2024, 11:49

monobank та український ювелірний бренд створили колекцію золотих та срібних монокарток

Ювелірний бренд Guzema Fine Jewelry та monobank презентували ексклюзивну колаборацію.

Тендітне кольє на ланцюжку у вигляді monoкартки неочікувано поєднує елегантність та фірмову витонченість Guzema з легкістю та іронічним стилем monobank. Мініатюрний виріб виготовлений вручну та повністю повторює кожну деталь справжньої банківської картки — від чипу до терміну дії.

Лімітований тираж складається з 200 прикрас: 50 кольє виконано з білого золота і 150 — зі срібла.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

На володарів золотої версії чекає особливий бонус: кожну з карток можна кастомізувати та зробити на ній гравіювання із власним ім’ям. 

Весь прибуток з продажу золотих карток буде спрямовано у фонд Guzema Foundation на підтримку військової авіації. 

Головними героями кампейну з нагоди запуску колаборації стали Валерія Гузема, Олег Гороховський та Михайло Рогальський.

Ексклюзивну прикрасу вже можна придбати на маркетплейсі Market by mono та у флагманських бутиках Guzema у Києві та Львові.

Розкажіть друзям про новину