На честь літа, насиченого важливими спортивними подіями, Heinz запустив нову кампанію, яка відзначає задоволення, яке люди отримують від його продуктів.
У головній рекламі голодний глядач тенісного матчу повністю зосереджений на своєму хот-дозі, не звертаючи уваги на матч, що розгортається навколо нього.
Кампанія «Lost in Love», яка проводиться у Великобританії, Ірландії, Нідерландах та Італії, є першою кампанією Heinz на європейських ринках, яка проводиться одночасно в різних каналах і країнах, включаючи телебачення, соціальні мережі та зовнішню рекламу.
Креативні директори агентства Wieden+Kennedy London Джо де Соуза та Хуан Севілья зазначили: «Іноді простота — це відповідь. У цій кампанії ми дійсно хотіли зосередитися на абсолютній привабливості соусів Heinz. Коли ви насолоджуєтеся моментом Heinz, нічого іншого не має значення».