Heinz показав, як кетчуп стає головним героєм літніх спортивних подій
14 Лип 2025, 16:01

Heinz показав, як кетчуп стає головним героєм літніх спортивних подій

На честь літа, насиченого важливими спортивними подіями, Heinz запустив нову кампанію, яка відзначає задоволення, яке люди отримують від його продуктів.

У головній рекламі голодний глядач тенісного матчу повністю зосереджений на своєму хот-дозі, не звертаючи уваги на матч, що розгортається навколо нього.

Кампанія «Lost in Love», яка проводиться у Великобританії, Ірландії, Нідерландах та Італії, є першою кампанією Heinz на європейських ринках, яка проводиться одночасно в різних каналах і країнах, включаючи телебачення, соціальні мережі та зовнішню рекламу.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Креативні директори агентства Wieden+Kennedy London Джо де Соуза та Хуан Севілья зазначили: «Іноді простота — це відповідь. У цій кампанії ми дійсно хотіли зосередитися на абсолютній привабливості соусів Heinz. Коли ви насолоджуєтеся моментом Heinz, нічого іншого не має значення».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео