KFC випустив власну версію «Jingle Bells»
03 Гру 2024, 16:22

KFC випустив власну версію «Jingle Bells»

KFC представив свою версію «Jingle Bells». Особливість музичного реміксу полягає у тому, що він науково розроблений, щоб ідеально поєднуватися з насиченим смаком курки з пармезаном і трюфелем.

Ця весела ідея використовує «Sonic Seasoning» — передову нейромаркетингову техніку, щоб підсилити смак улюбленої страви фанатів. Ідея народилася з виклику розпалити новий ажіотаж навколо курки з пармезаном і трюфелем під час напруженого святкового сезону в Сінгапурі.

Для створення «Jingle Your Tastebuds» агенція R/GA та KFC співпрацювали з професором Джеммою Калверт та її командою з Nanyang Business School і музичною компанією Massive Music. Для цього поєднали певні звукові елементи з текстурами їжі, які насправді покращують смаковий профіль курки з пармезаном і трюфелем.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

1 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Трек доступний для прослуховування на Spotify.

Розкажіть друзям про новину