KFC випустив власну версію «Jingle Bells»
03 Гру 2024, 16:22

KFC випустив власну версію «Jingle Bells»

KFC представив свою версію «Jingle Bells». Особливість музичного реміксу полягає у тому, що він науково розроблений, щоб ідеально поєднуватися з насиченим смаком курки з пармезаном і трюфелем.

Ця весела ідея використовує «Sonic Seasoning» — передову нейромаркетингову техніку, щоб підсилити смак улюбленої страви фанатів. Ідея народилася з виклику розпалити новий ажіотаж навколо курки з пармезаном і трюфелем під час напруженого святкового сезону в Сінгапурі.

Для створення «Jingle Your Tastebuds» агенція R/GA та KFC співпрацювали з професором Джеммою Калверт та її командою з Nanyang Business School і музичною компанією Massive Music. Для цього поєднали певні звукові елементи з текстурами їжі, які насправді покращують смаковий профіль курки з пармезаном і трюфелем.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Трек доступний для прослуховування на Spotify.

Розкажіть друзям про новину