KFC випустив власну версію «Jingle Bells»
03 Гру 2024, 16:22

KFC випустив власну версію «Jingle Bells»

KFC представив свою версію «Jingle Bells». Особливість музичного реміксу полягає у тому, що він науково розроблений, щоб ідеально поєднуватися з насиченим смаком курки з пармезаном і трюфелем.

Ця весела ідея використовує «Sonic Seasoning» — передову нейромаркетингову техніку, щоб підсилити смак улюбленої страви фанатів. Ідея народилася з виклику розпалити новий ажіотаж навколо курки з пармезаном і трюфелем під час напруженого святкового сезону в Сінгапурі.

Для створення «Jingle Your Tastebuds» агенція R/GA та KFC співпрацювали з професором Джеммою Калверт та її командою з Nanyang Business School і музичною компанією Massive Music. Для цього поєднали певні звукові елементи з текстурами їжі, які насправді покращують смаковий профіль курки з пармезаном і трюфелем.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Трек доступний для прослуховування на Spotify.

Розкажіть друзям про новину