Як показує досвід, більшість візитів до McDonald’s є «побічною місією» на шляху до чогось іншого, наприклад, по дорозі на роботу або під час тривалої подорожі, коли потрібно зупинитися на перепочинок.
Цю ідею бренд креативно переосмислив у новій інтегрованій кампанії, створеній спільно з агенцією Leo UK, яка й отримала назву «Side Missions».
McDonald’s запустив спеціальну активацію у застосунку MyMcDonald’s, де користувачі можуть проходити мініквести, заробляти бали та вигравати призи. Так бренд буквально «гейміфікував» щоденні зупинки у закладах, які стаються поміж важливих справ.
«Ми використали мову ігор, щоб переосмислити ці повсякденні зупинки як ігрові моменти, перетворивши бажання на квести, фанатів — на гравців, а McDonald’s — на найвеселішу побічну місію на карті», — кажуть креатори.
До ініціативи долучились популярні британські геймери, зокрема Angry Ginge, які допомогли створити унікальні ігрові виклики. Один із найяскравіших — з’їсти McDonald’s у максимально складних умовах.