McDonald’s та гейміфікація: як бренд перетворив звичку на гру
14 Лип 2025, 15:35

McDonald’s та гейміфікація: як бренд перетворив звичку на гру

Як показує досвід, більшість візитів до McDonald’s є «побічною місією» на шляху до чогось іншого, наприклад, по дорозі на роботу або під час тривалої подорожі, коли потрібно зупинитися на перепочинок.

Цю ідею бренд креативно переосмислив у новій інтегрованій кампанії, створеній спільно з агенцією Leo UK, яка й отримала назву «Side Missions».

McDonald’s запустив спеціальну активацію у застосунку MyMcDonald’s, де користувачі можуть проходити мініквести, заробляти бали та вигравати призи. Так бренд буквально «гейміфікував» щоденні зупинки у закладах, які стаються поміж важливих справ.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

«Ми використали мову ігор, щоб переосмислити ці повсякденні зупинки як ігрові моменти, перетворивши бажання на квести, фанатів — на гравців, а McDonald’s — на найвеселішу побічну місію на карті», — кажуть креатори.

До ініціативи долучились популярні британські геймери, зокрема Angry Ginge, які допомогли створити унікальні ігрові виклики. Один із найяскравіших — з’їсти McDonald’s у максимально складних умовах.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео