Apple у новій кампанії «Shot on iPhone» переосмислила мексиканський фольклор через сміливий пригодницький фільм, який поєднав вестерн і естетику ретроігор.
11-хвилинна короткометражка під назвою «El Lazo de Petra» розповідає історію бабусі, яка ділиться з онукою казкою про жіночу силу. У центрі — Петра, безстрашна героїня, що бореться з легендарними істотами мексиканського фольклору. Сюжет поєднав живу зйомку та 16-бітну піксельну анімацію, вшановуючи силу та витривалість мексиканських жінок через сучасний кінематографічний стиль.
Функції смартфона — кінематографічний режим, уповільнена зйомка, 5-кратний оптичний зум та сканер LiDAR — були використані для створення піксельного світу Петри та динамічних битв, одна з яких представлена як ігрова аркадна послідовність, натхненна відеоіграми 90-х років.
Анімацію для фільму створено у співпраці з Halberd Studios — мексиканською незалежною студією відеоігор, відомою своїми проєктами на основі фольклору.
Кампанію буде розгорнуто на диджитал-платформах, телебаченні, у стримінгу, соцмережах та зовнішній рекламі. Також вийде бекстейдж-відео, що розкриє, як інструменти iPhone 16 Pro відкривають нові горизонти для молодого покоління режисерів та розробників ігор.