Світові витрати у святковий сезон 2024 року сягнуть $240,8 млрд: дослідження
03 Гру 2024, 13:16

Світові витрати у святковий сезон 2024 року сягнуть $240,8 млрд: дослідження

Цьогоріч святкові витрати у світі сягнуть $240,8 мільярда, причому покупки з мобільних пристроїв забезпечать понад 50% онлайн-продажів. У США 38% споживачів шукатимуть подарунки через соціальні мережі, а покоління Z планує збільшити витрати на 59%. Водночас в Україні в пріоритеті обдумані покупки, а більшість витрат плануються заздалегідь.

Агенція digital-маркетингу Inweb зібрала аналітику та тренди, які допоможуть бізнесу орієнтуватися у святковому періоді (1 листопада — 31 грудня) та адаптувати глобальні підходи до українських реалій.

Ключові факти та тренди

На грудень припаде 43,7% всіх витрат, інші 56,3% — припали на листопад. Частка доходів від покупок з мобільних пристроїв у світі досягне рекордних 53,2% від онлайн-покупок і становитиме 128 мільярдів доларів.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

У середньому у світі, ті, хто планує скоротити свої витрати, очікують витратити $776, що на 10% менше, ніж минулого року. Таких споживачів зараз близько 29%. Водночас 26% покупців, навпаки, готові збільшити свої витрати, піднявши середній чек до $3 076, що на 33% більше, ніж у 2023 році.

Серед українців минулого року середні витратити складали близько 2,5 тис. грн на покупки в період свят. Це більше, ніж до повномасштабного вторгнення, коли 57% українців планували витратити 1000 грн.

Найпопулярніші категорії покупок у різдвяний сезон

Основні категорії подарунків за популярністю:

  • Одяг, аксесуари та взуття — 60%.
  • Подарункові картки — 58%.
  • Іграшки, товари для дітей та малюків — 43%.
  • Електроніка — 41%.
  • Книги, відеоігри та інші медіа — 41%.
  • Ювелірні вироби — 32%.
  • Товари для краси — 32%.
  • Їжа — 25%.

Найменш популярні категорії подарунки у святковий сезон

Серед найменш поширених категорій подарунків у різдвяний сезон для всіх поколінь:

  • Товари для тварин — 23%.
  • Товари для дому і саду — 16%.
  • Товари для здоровʼя — 15%.
  • Спортивні товари — 14%.
  • Автомобільні товари — 7%.

Повне дослідження доступне за посиланням.

Розкажіть друзям про новину