KFC звертається до знайомого обличчя, щоб здійснити те, що називає поверненням, запускаючи нову маркетингову кампанію.
Щоб розпочати її, мережа пропонує безкоштовне відро курки за диджитал-замовлення в своєму застосунку та на вебсайті і просить шанувальників надати свої пропозиції, щоб «спільно створити це повернення».
Також KFC повертає полковника Сандерса як центральну фігуру своєї маркетингової кампанії, демонструючи його «одержиме прагнення до найсміливішого смаку». У кампанії під назвою «The Colonel Lived So We Could Chicken» разом із полковником у пошуках найкращої смаженої курки бере участь ресторатор, актор і шанувальник KFC Метті Метьюсон.
«Ми добре знаємо про останні рейтинги смаженої курки, і я натхненна, щоб запустити сміливе повернення Kentucky Fried і нагадати Америці, хто ми є. Якщо люди можуть дати своїм колишнім мільйон других шансів, я сподіваюся, що наші шанувальники можуть дати нам один, — заявила президентка KFC USA Кетрін Тан-Гіллеспі. — Прислухаючись до наших клієнтів і враховуючи їхні відгуки, ми повернемо собі належне місце в індустрії смаженої курки, яку ми започаткували. Поверніться і дайте нам шанс — перше відро курки за наш рахунок».
Кампанія також зосереджується на виразі обличчя полковника, який змінився з веселого на серйозний у соціальних мережах, на вивісках і білбордах, що вказує на його бажання повернути шанувальників.

«Полковник не був би задоволений нашою часткою на ринку, і ми серйозно налаштовані нагадати Америці, хто ми є: ті, хто змінює правила гри, невпинно прагнучи найкращої смаженої курки. Ми не будемо посміхатися, поки не посміхнуться наші клієнти», — сказала Тан-Гіллеспі.