Конкурс PR-кейсів: термін прийому заявок подовжено
03 Жов 2024, 14:30
PR

Конкурс PR-кейсів: термін прийому заявок подовжено

Оргкомітет Конкурсу PR-кейсів подовжив терміни прийому анкет до 14 жовтня 23:59. Для участі в конкурсі необхідно заповнити анкету.

Протягом майже трьох складних років українські компанії продовжують розвиватися та підтримувати українців, адаптуючись під обставини, які принесла нам війна. Конкурс PR-кейсів цього року продемонструє, як за умов постійної загрози та невизначеності український бізнес управляє репутацією, формує імідж бренду та країни і підтримує зв’язок зі споживачем.

Номінації Конкурсу PR-кейсів:

  • PR-кампанія задля перемоги: Найкращі комунікаційні кейси в офлайні та або діджиталі, які допомагають у боротьбі зі спільним ворогом
  • Соціальна відповідальність і вплив: за проєкти, що мають значний соціальний вплив та сприяють вирішенню актуальних соціальних проблем, включаючи допомогу ветеранам, переселенцям або постраждалим від війни
  • Проєкт B2G: Найкращі практики взаємодії бізнесу з державою
  • Корпоративний благодійний фонд: Бізнеси, що створили ефективний інструмент зі збору коштів для благодійних проєктів
  • Найкраща digital-кампанія: За успішне використання цифрових платформ та інструментів у просуванні брендів, ідей чи соціальних ініціатив.
  • PR-команда: Команди, що створюють лавмарк-бренди та реалізовують топові проєкти
  • Відкритість топменеджера: Перші особи із сильним особистим брендом, що підсилюють репутацію компанії
  • Бренд роботодавця: Компанії, які подають приклад сильного бренда роботодавця на ринку
  • Спонсорський проєкт: Успішна інтеграція бренду у масштабний проєкт
  • Антикризові комунікації: Ефективне вирішення кризових ситуацій та збереження репутації компанії
  • Амбасадор бренду: Найкращі приклади співпраці з інфлюенсерами та блогерами у рамках PR-кампанії бренду
  • Інновації в PR: за використання новітніх технологій і нестандартних рішень у PR-кампаніях, які показали високі результати
  • Кращий PR для малого та середнього бізнесу: за проєкти, що допомогли малому чи
    середньому бізнесу досягти значного успіху в умовах нестабільної економіки.
  • PR на міжнародному рівні: за проєкти, що спрямовані на зміцнення міжнародного
    іміджу України, привернення уваги до українських проблем та ініціатив за кордоном
  • Найкращий внутрішній PR: за ефективні комунікації всередині організацій, які допомогли зміцнити корпоративну культуру та підвищити мотивацію працівників.

Участь у конкурсі платна. Один кейс може бути поданий лише в одну номінацію, а компанія може подати необмежену кількість кейсів для участі в конкурсі. Один кейс НЕ може бути поданий у декілька номінацій.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Кейси, що подаються в рамках номінацій, мають бути актуальними станом на 2024 рік. На момент подачі анкети кейси мають бути завершені або мати проміжний результат.

Оцінюватися номінанти будуть у два етапи: онлайн-читачами MMR та експертним журі.

Вартість участі:

  • 1 номінація — 10 000 грн (без ПДВ);
  • 2 номінації — 18 000 грн (без ПДВ);
  • 3 номінації — 25 000 грн (без ПДВ);

Участь у конкурсі більшої кількості кейсів прораховується індивідуально. Після заповнення анкети з номінантом сконтактує менеджер проєкту.

Хто став найкращим у кожній з п’ятнадцяти номінацій, дізнаємося 30 жовтня під час PR марафону. Долучайтеся до Конкурсу PR-кейсів, аби поділитися результатами дієвої PR-активності з ринком!

Розкажіть друзям про новину