Бренд котячих кормів випустив джингл-нявкання тривалістю 12 годин
03 Жов 2024, 13:46

Бренд котячих кормів випустив джингл-нявкання тривалістю 12 годин

Бренд кормів для котів Meow Mix вирішив перевірити, наскільки люди люблять своїх чотирилапих, випустивши джингл «Meow-a-Thon», який треба слухати протягом 12 годин.

12-годинне відео дозволить виграти купони на їжу для котів. Коди купонів відображатимуться у відео лише як аудіо, тому до них потрібно прислухатися.

Загалом розігрується 19 унікальних купонів, вартість кодів яких змінюється під час перегляду та прослуховування. Для тих, хто достатньо відданий, щоб дійти до кінця, є ексклюзивний набір нагород Ultimate Reward Pack, який містить різноманітні продукти Meow Mix.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Однак як звичайні купони, так і Ultimate Reward Packs обмежені у кількості, тому, якщо людина пропустить код, їй потрібно стежити за оновленнями, щоб встигнути за наступним, доки не закінчаться запаси.

Кампанія стартувала 1 жовтня. 12-годинне відео буде показуватися як реклама на початку ролика YouTube протягом чотирьох тижнів.

Розробкою кампанії займалось агентство Leo Burnett Canada.

Розкажіть друзям про новину