Щорічний європейський фестиваль реклами Golden Drum оголосив своїх фіналістів. Переможці Golden Drum будуть оголошені на церемонії вручення нагород 10 жовтня.
MMR пропонує добірку українських робіт, які увійшли до цьогорічного шорт-листа фестивалю.
- Креативна агенція Saatchi & Saatchi Ukraine за проєкт «Мед мінних полів», створений у співпраці з з агропромисловою компанією Kernel та Міністерством закордонних справ України, у категорії C. ENGAGEMENT, Direct; C. ENGAGEMENT, Public & Community Relations; D. INNOVATION CRAFT; B. EXCELLENCE IN MEDIA, Non-Profit/Charity, NGO; D. SUSTAINABLE BUSINESS SOLUTIONS; A. GENIUS LOCI/LOCAL SPIRIT; B. SOCIAL GOOD, Non-profit Social Good; C. DIGITAL CRAFT, Other Use of Technology.
- Креативна агенція ISD Group з роботою Unmute the puberty для Фонду ООН у галузі народонаселення у категорії C. DIGITAL CRAFT, Motion Graphics Design & Animation. Креативники створили драматичний Instagram-cеріал про статеве дозрівання.
- Агенція McCann Kyiv з проєктом ArtArmor. Art that saves lives для благодійного фонду UKRAINE FOR HEROES у категорії F. SPORTS, POP CULTURE & ART, Art; B. CONTENT, PR. Проєкт переосмислює використані бронепластини від бронежилетів як полотна для потужних мистецьких творів.
- Агенція Bickerstaff.756 з роботою «Сімейний лікар піклується про тих, хто піклується про всіх» для ГО «Безбар’єрність» та Міністерства охорони здоров’я України у категорії A. FILM, TV/Cinema Film.
- Креативна агенція ISD Group з роботою «На жодне свято тварина — не подарунок» для Kormotech у категорії B. MOTION CRAFT (Video / Moving images), Animation.
- Агенція Havas Digital Kyiv з проєктом #TheDonationMap для фандрейзингової платформи UNITED24 у категорії B. CONTENT, Online & Mobile; A. INTEGRATED, Non – profit; B. CONTENT, Games; D. DIGITAL, MOBILE & TECHNOLOGY, Creative use of AI / AR, Data / Insight, Metaverse, NFT; C. DIGITAL CRAFT, Other Use of Technology; A. CREATIVE USE OF MEDIA, Digital & Mobile Platforms; B. EXCELLENCE IN MEDIA, Use of Creative Idea; B. EXCELLENCE IN MEDIA, Use of Low/Small Budget; A. GENIUS LOCI/LOCAL SPIRIT; B. SOCIAL GOOD, Non-profit Social Good.
- Креативна лабораторія Gusev Art Lab з роботою Survived parcels для Нової пошти у категорії F. CONTENT, Real-Time Action Content. Креативники створили ілюстрацію для посилок, що вціліли після ракетного удару по поштовому терміналу Нової пошти у Харківській області, і промаркувала кожну з них повідомленням «Ця посилка пережила ракетний удар».
- Креативна агенція ISD Group з проєктом «Укриття від нетерпимості» для ГО «Різні.Рівні» у категорії A. INDUSTRY CRAFT (Brand Communication & Design, Outdoor, Print & Publishing, Package Design), Art Direction.
- Агенція Bickerstaff.756 з роботою Nearest bomb shelter для Українського павільйону на Венеційській бієнале у категорії C. OUT OF HOME (OOH), Posters; B. EXCELLENCE IN MEDIA, Use of Low/Small Budget; B. CREATIVE EFFECTIVENESS, Non-profit.
- Агенція Postmen з проєктом «Повертаємо Схід» для кондитерської Honey у категорії A. FILM, Short Online film. У рамках проєкту відродили торт «Шахтарський», виробництво якого припинилося після окупації Луганська у 2014 році, та створили пронизливий відеоманіфест, який показує Донецьк і Луганськ не просто як індустріальні зони, а як яскраві регіони з глибоким культурним корінням.