Найпопулярніші матеріали тижня на MMR
15 Чер 2024, 11:00

Найпопулярніші матеріали тижня на MMR

Редакція MMR щотижня збирає найпопулярніші новини, інтерв’ю, звіти, колонки та події минулих робочих днів, на які варто звернути увагу. Добірку найпопулярніших матеріалів минулого тижня можна прочитати тут.

Новини тижня:

В Україні назвали найкреативнішу агенцію

Оголосили агенцію, яка цього року зайняла 1 місце в Національному рейтингу креативності та майстерності комунікаційних агентств та очолила Міжнародний рейтинг креативності комунікаційних агентств України, що базується на участі в топових міжнародних рекламних фестивалях, за сумою балів випередивши інших учасників майже втричі. 

Аліна Френдій стала амбасадоркою української платформи донорства крові

Українська фешн-інфлюенсерка, підприємниця та засновниця бренду COOSH Аліна Френдій стала амбасадоркою платформи ДонорUA. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
В Instagram-сториз з’явиться аналог тамагочі

Instagram розробляє нову функцію, що дозволить користувачам виховувати віртуального улюбленця у своїх сториз.

Ярослава Гресь, Михайло Федоров та інші: про українську рекламу випустили документальний серіал

Школа попкультури Skvot випустила документальний серіал про українську рекламу «Три в одному». Прем’єра відбулась 12 червня у кінотеатрі «Жовтень» та на Youtube-каналі Skvot. 

В Україні представили калькулятор фейків

Асоціація інноваційної та цифрової освіти та Детектор медіа за сприяння Міністерства культури та інформаційної політики України і Національного демократичного інституту (NDI) розробили інноваційний інструмент «Калькулятор фейків», спрямований на допомогу користувачам у розпізнаванні маніпулятивного контенту.

Оголошено найбільш ефективні компанії, бренди і агенції у світі у рейтингу Effie Index 2023

Effie Worldwide оголосили результати Effie Index 2023, тринадцятого щорічного рейтингу компаній, що стоять за найбільш ефективними маркетинговими ініціативами у світі.

Креативи тижня:

Дивна поведінка домашніх тварин стала основою кампанії Petco

Важко позиціонувати себе як експерта, не виглядаючи при цьому хвалькуватим. Бренд товарів для тварин Petco знайшов цікавий спосіб обійти цю проблему в новій рекламі від агенції Slap Global, у якій він визнав, що ніколи не зможе повністю зрозуміти тварин, але все одно є неперевершеним експертом у піклуванні про них.

Loewe перетворив мем із соцмереж на сумку-помідор

Алхімія вичавлювання соку з буденного і перетворення його на величне є наріжним каменем модної індустрії. Але небагато творінь були настільки ж несподіваними, як робота креативного директора Loewe та засновника JW Anderson Джонатана Андерсона.

Французький алкогольний бренд випустив горілку, настояну на метеориті

Французький алкогольний бренд Pegasus випустив горілку Shooting Star, яка наповнена уламками метеорита, що дарує надзвичайні смакові відчуття.

Крістен Белл стала мамою мішка цукру у абсурдному ролику бренду Мішель Обами

«Sugar baby» зовсім не означає те, що всі думають, у новій кампанії від бренду напоїв Plezi Nutrition, співзасновницею якого є колишня перша леді США Мішель Обама.

До Дня батька створили листівки зі спогадами та ілюстраціями людей, які втратили батьків

Благодійна організація Movember, яка займається проблемами чоловічого психічного здоров’я, створила набір із семи листівок до Дня батька, присвячених батькам, які померли через поганий стан здоров’я.

Оптична компанія переклала свій знаменитий слоган мовами усіх країн-учасниць Євро-2024

Британська компанія з продажу оптичної техніки Specsavers запустила кампанію до Євро-2024 «Should’ve Translations», у рамках якої переклала свій знаменитий слоган «Should’ve gone to Specsavers» мовами всіх країн-учасниць турніру.

Українські фотографки зняли рекламу для Hermès

Українські фотографки, сестри Женя і Таня Постернак, зняли рекламний ролик для французького бренду Hermès.

Схрещування пальців та стояння на колінах: Coca-Cola відзначила ритуали футбольних фанатів

Coca-Cola запустила кампанію, присвячену футбольним ритуалам вболівальників до Євро 2024.

Добірка тижня:

«Коли замість водій сказав шофер»: український X накрила хвиля мемів від брендів

Українським X (колишнім твіттером) пройшла нова хвиля мемів. Жарти користувачів ґрунтувалися на протиставленні сучасного і минулого, яке запам’яталося всім такими яскравими атрибутами, як: «Жигулі», барсетка, Nokia 3310, нарди, кравчучка, векслелі та інше. І, звичайно, українські бренди не пропустили цей інтернет-тренд та створили креативні ситуативи.

Експертні матеріали тижня:

«Розгони», Книжковий Арсенал, серіал на Netflix. Ретроспектива тижня з Ганною Кочегурою

Як минув робочий тиждень та які плани на вихідні, розповідає Ганна Кочегура, резидентка Підпільного Стендапу. До речі, Ганна — найкраща комікеса 2023 за версією Underground Standup Awards.

Розкажіть друзям про новину