Українська фешн-інфлюенсерка, підприємниця та засновниця бренду COOSH Аліна Френдій стала амбасадоркою платформи ДонорUA. Мета співпраці — популяризувати добровільне безоплатне донорство, оскільки в Україні зберігається постійний дефіцит донорської крові.
Вперше я стала донором 3 роки тому — з того часу донорство стало обов’язковим ритуалом в моєму житті. Культура донорства в Україні вже давно почала свій активний розвиток, але наразі потреба у донорській крові стала особливо гострою, наша кров та відповідальність буквально рятує життя. Для мене велика честь розповідати про донорство крові, ділитися своїм досвідом та залучати інших стати частиною важливої мети.
Аліна Френдій
підприємниця, фешн-інфлюенсерка
У мирний час кожна третя людина у світі потребує донорської крові хоча б раз у житті, а під час повномасштабного вторгнення потреба у крові зросла ще на 60%. Залучення амбасадорів, які публічно підтримують донорство, дає можливість мотивувати більше людей здавати кров регулярно.
В одному зі старих популярних американських серіалів є епізод, де дівчина закохується в донора, чия кров врятувала її життя. Ось на якому рівні має відбуватися популяризація донорства, і саме до цього ми поступово рухаємося. Донорство може органічно вписатися у сучасний стиль життя і його естетику, це не складно й не боляче, абсолютно безпечно і доступно для більшості дорослих людей. Дякуємо Аліні, яка готова розвінчувати міфи і мотивувати донорів разом з нами.
Ірина Славінська
співзасновниця ДонорUA та Президентка ГО «Всеукраїнська асоціація донорів України»
Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.
Забронювати участь