Кендрік Ламар запускає власне креативне агентство. Воно називається Project 3 і є новим підрозділом його компанії pgLang, яка спеціалізується на виробництві відео та музики.
Нове підприємство буде пропонувати послуги, включаючи креативне керівництво, створення контенту, дизайн бренду, стратегію, планування та продюсування заходів для бізнесів у широкому спектрі галузей — від моди до спорту та мистецтва. Його створення є результатом придбання pgLang свого давнього партнера Frosty, креативної студії з Канади.
Запуск відбувається через п’ять років після дебюту pgLang у 2020 році. План компанії, яку заснували Ламар і його давній креативний партнер Дейв Фрі, завжди полягав у наданні креативних послуг зовнішнім клієнтам. Вона співпрацювала з такими брендами, як Converse, Louis Vuitton і Chanel, над створенням коротких відеороликів і продюсуванням модних показів.
«Ми витратили роки на побудову фундаменту pgLang. Тепер Project 3 Agency уособлює наше прагнення поділитися цією операційною системою — трансформувати те, як компанії розповідають свої історії, і гарантувати, що їхнє повідомлення не просто досягає аудиторії, а справді рухає і надихає культуру, одночасно надаючи нові можливості молодим креативним людям, які надихають нас», — розповів Ламар.
У своїй попередній версії як Frosty, Project 3 створювало кампанії для таких брендів, як Burberry, Prada, Everlane і The Beatles. Заснована в 2019 році, компанія вперше співпрацювала з pgLang над кампанією для Calvin Klein. З того часу вони разом працювали над кампаніями для Jordan Brand, Cash App і Amazon Music. Засновники Frosty Грег Стогдон і Дж. Д. Остроу залишаться на посадах керівників Project 3, що має команду з 30 співробітників по всьому світу.
Щоб представити Project 3, pgLang випустила короткометражний фільм.