Важко позиціонувати себе як експерта, не виглядаючи при цьому хвалькуватим. Бренд товарів для тварин Petco знайшов цікавий спосіб обійти цю проблему в новій рекламі від агенції Slap Global, у якій він визнав, що ніколи не зможе повністю зрозуміти тварин, але все одно є неперевершеним експертом у піклуванні про них.
Три телевізійні ролики та пов’язані з ними публікації фокусуються на дивній поведінці пухнастих друзів людей, яка близька кожному власнику домашнього улюбленця.
Натхненням для ролика «Midnight Snack» став власний досвід співзасновника Slap Джеррі Графа з його котом Лео, який однієї ночі «ховався сухим сніданком, що налякало його до смерті», — розповіли в агентстві.
«Кампанія була вибуховою, тому що вона часто складалася з того, що ми ділилися своїми божевільними історіями про домашніх улюбленців, а потім представляли їх у вигляді концепцій, — сказала Ліндсі Корона, президент Slap. — Правда в тому, що кожен, хто має домашнього улюбленця, знає, що у нього іноді бувають дивні, незрозумілі вчинки, і саме це робить цю роботу такою близькою».
Звичка собаки Джеррі Графа Сейді дивитися на стіну по 30 хвилин без жодної причини не потрапила до кампанії (хоча з неї, ймовірно, вийшов би непоганий лонгплей). Божевільна пташка тітки Ліндсі Корони, яка любить грати з ключами, з’явиться в наступному ролику.