Дивна поведінка домашніх тварин стала основою кампанії Petco
11 Чер 2024, 17:04

Дивна поведінка домашніх тварин стала основою кампанії Petco

Важко позиціонувати себе як експерта, не виглядаючи при цьому хвалькуватим. Бренд товарів для тварин Petco знайшов цікавий спосіб обійти цю проблему в новій рекламі від агенції Slap Global, у якій він визнав, що ніколи не зможе повністю зрозуміти тварин, але все одно є неперевершеним експертом у піклуванні про них.

Три телевізійні ролики та пов’язані з ними публікації фокусуються на дивній поведінці пухнастих друзів людей, яка близька кожному власнику домашнього улюбленця.

Натхненням для ролика «Midnight Snack» став власний досвід співзасновника Slap Джеррі Графа з його котом Лео, який однієї ночі «ховався сухим сніданком, що налякало його до смерті», — розповіли в агентстві.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Кампанія була вибуховою, тому що вона часто складалася з того, що ми ділилися своїми божевільними історіями про домашніх улюбленців, а потім представляли їх у вигляді концепцій, — сказала Ліндсі Корона, президент Slap. — Правда в тому, що кожен, хто має домашнього улюбленця, знає, що у нього іноді бувають дивні, незрозумілі вчинки, і саме це робить цю роботу такою близькою».

Звичка собаки Джеррі Графа Сейді дивитися на стіну по 30 хвилин без жодної причини не потрапила до кампанії (хоча з неї, ймовірно, вийшов би непоганий лонгплей). Божевільна пташка тітки Ліндсі Корони, яка любить грати з ключами, з’явиться в наступному ролику.

Розкажіть друзям про новину