«Sugar baby» зовсім не означає те, що всі думають, у новій кампанії від бренду напоїв Plezi Nutrition, співзасновницею якого є колишня перша леді США Мішель Обама.
У 60-секундному ролику, створеному агенцією Havas Chicago та знятому в Лос-Анджелесі, акторка та зірка серіалу «Жінка в домі навпроти дівчини у вікні» Крістен Белл виховує дитину, яка є справжнім мішком цукру, що є метафорою того, як багато цукру споживають діти, коли п’ють напої конкурентів Plezi.
Жартівлива метафора представляє новий газований фруктовий напій бренду, який, як стверджується, містить на 70% менше цукру, ніж газовані напої, нуль цукру, а також два грами клітковини та поживних речовин, таких як вітамін С.
Цей рекламний ролик представляє кампанію Plezi «Absurdly Good», яка буде транслюватися на ТБ та в онлайн-відео і спрямована на інші продукти харчування та напої для дітей, які містять доданий цукор.